قبل خوندن بگم عکس بالا نقش مدلینه^~^خودم فیسشو دوس دارم حالا اگه خوشتون نمیاد هر قیافشو هرچی دوس دارین تصور کنین😂
~سانتیاگو 24 مِی کشور شیلی
[در اتاق هتل آلتورا-ساعت 10:13 AM]یک حقیقت تلخ که هرگز عوض نخواهد شد؛در جامعه کثیف ما پول و مرتبه شخصیت رو میسازه و شخصیت احترام دیگران رو به همراه خودش داره.تو نمیتونی انکار کنی زمانی که مرتبه ای بالاتر دیدی ناخوداگاه حس کوچک بودن تو رو به سکوت وا داشته و مردم،اونا همیشه تابع و دنباله رو قدرت هستن!
جیغ طولانی و بلندم سر به فلک کشید.نفهمیدم کی از اتاقم بیرون جهیدم و راهروی طولانی هتل رو سپری کردم.به در اتاقش که رسیدم شروع به مشت زدن متوالی با دو دستم کردم.
"هری هری هری هرییییییی" جیغ زدم.
در با شدت باز شد و مشت های من روی هوا موند.هری با چهره ای وحشت زده از ترس بین در ظاهر شد.موهای خیسش جلوی چشماشو پوشونده و بالا تنهش بدون لباس بود.فقط یک حوله ی سفید دور کمر و پایینش رو پوشش داده بود.
"چیه؟!چیشده؟!!چه اتفاقی افتاده؟.."
نفس های سنگین و بلندم نمیذاشت زودتر جواب بدم.تمام بدنم رو آدرنالین گرفته بود و کنترل نداشتم.
"ف..فر..فرانکی.."
"کی؟!حالت خوبه؟"
نزدیک تر اومد و گونه هامو با دو دست گرفت.چشمامو روی هم گذاشتم و بین نفس هام خندیدم.میدونم الان مثل یک دختر روانی به نظر میرسم.
"فرانکی اسکارچ تهیه کننده ی موسیقی..جواب ایمیلمو داده از..از شعرایی که نوشتم خوشش اومده باورت میشههه؟!"
"لعنتی زهرِ ترکم کردی فکر کردم اتفاق بدی افتاده.."
فک تیزش منقبض شد و صورتشو با دو دست پوشوند.هنوز عقلم سرجاش نیومده بود.این دومین اتفاق غیرمنتظره توی زندگیم بود.وقتی توی اتاقم در حال چک کردن ایمیل هام بودم یهو پیام اونو دیدم.
هفته ی قبل بود که چندتا از شعرایی که نوشتم رو برای چند تهیه کننده ی معروف فرستادم البته میدونستم ممکنه اصلا جوابی نگیرم اما حالا انگار معجزه شده.فرانکی یکی از تهیه کننده های معروف و قدیمی سرشناسه که توی چندتا از آلبوم های بیانسه و آهنگ های لیدی گاگا و جاستین تیمبرلیک و خیلی از خواننده های سرشناس دیگه همکاری داشته..
"واو فرانکی؟خب چطور؟"
وقتی دستاشو از روی صورتش برداشت حالتش پر از غافلگیری بود.اونم مثل عکس العمل اول من هنگ کرد.
YOU ARE READING
Dreamers Tour (HARRY STYLES)
Fanfiction[COMPLETED] به ما میگن رویاپرداز ! اما این ما نیستیم که خوابیم.. مدلین دختری رویاپرداز با خیال هایی دور از انتظار که به بند هری استایلز راه پیدا میکنه..