و بالاخره رسیدیم به قسمت آخر..= )))
~نیویورک 4 جوئن سال 2019
[اجرای تور رویاپردازان-ساعت 20:47 PM]داستان ما پایانی ندارد زیرا که هر پایان شروع یک عشق جاودانه با توست!
بعد از اتمام آهنگ تشویق طرفدارا سر گرفت.حالا نوای جیغ و پایکوبی اونا بزرگترین دلخوشی تک تک لحظات زندگیم شده بود.
وقتی بدنه ی اسب مانند به پایین رسید با احتیاط از روی اون پریدم و به زمین استیج برگشتم.دستی به موهای بنفش مجسمهی اسب تک شاخ کشیدم بعد به سمت جمعیت چرخیدم.
چشمام مثل دفعه ی اول پرشور و هیجان به اون منظره ی ستودنی خیره موند.انگار میلیون ها ستاره مقابل من چشمک میزدن و من نمیدونستم برای کدوم کارم لایق این همه زیبایی هستم!
"دیروز یک توییتی خوندم که گفته بود..مدلین خواهر زاده ی دو ساله ی من میتونه همون صدایی که تو از پینولیما توی آهنگ در میاری با آروغ زدن در بیاره!"
از پشت میکروفون گفتم و خنده ها شدت گرفت.این توییت در واقع یک شوخی با صدایی بود که توی آهنگ 'پینولیما' در آوردم،یک صدای فضایی و کمی گوشخراش مانند با گویش غیرزمینی..از همون اول در نظر داشتم تا آهنگی برای همزاد خیالیم بخونم.
بعد خوندن توییت اون شخص به قدری دیروز خندیدم که نفس کشیدن رو فراموش کرده بودم.دیگه فهمیده بودم بعضی از طرفدارا هرکاری میکنن تا توجه من جلب بشه و من عاشق این خصلت مصرانه ی اونا بودم.
لبخند دندون نمایی زدم.کاش بتونم همیشه به لبهاشون خنده بیارم.چند قدم شمرده به چپ رفتم و چشمامو به آرومی چرخوندم.
"خب فکر کنم اون کوچولو در آینده یک راک استار بشه حتی بهتر از من شما چی فکر میکنین بچه ها؟"
دستمو توی هوا تکون دادم و خواستار تشویق بیشتری شدم.اگر میشد حاضر بودم با جیغ خالص اونا کر بشم.
این صدا حالا برای من زیباترین سنفونی دنیا شده بود چون نشونم میداد چه کسی هستم.درسته من مدلینم خواننده ای که میلیون ها میلون نفر به آهنگ ها و صداش گوش دادن..داستان زندگیشو شنیدن و حمایت کردن..
"واو شماها..شما شگفت انگیزین اینو میدونستین؟"
توی هر کنسرتی اینو یادآوری میکنم.انعکاس قدرت اوناست که منو اینطور مستحکم و موفق نشون میده.
اونا لایق بهترینا از طرف من هستن."من دارم از اینجا همتونو میبینم بچه ها و..نمیدونین منظره ای که میبینم چقدر خارق العادهست کاشکی همتون این منظره رو میدیدین"
مقابل من هزاران هزار رویاپرداز به تصویر کشیده شده بود.حالا من تنها نبودم.همه ی ما با رویاهای بلند و ناشناخته توی یک قاب از تصویر زندگی قرار داشتیم!
YOU ARE READING
Dreamers Tour (HARRY STYLES)
Fanfiction[COMPLETED] به ما میگن رویاپرداز ! اما این ما نیستیم که خوابیم.. مدلین دختری رویاپرداز با خیال هایی دور از انتظار که به بند هری استایلز راه پیدا میکنه..