عشق بینهایت من_17

1.2K 206 289
                                    

~مانیل 1 مِی کشور فیلیپین
[پرواز شماره ی 311 فرودگاه مانیل-ساعت 14:33 PM]

فکر میکردم با هول دادن افکارم میتونم تورو از مغزم بیرون کنم. هزاران راه برای فراموش کردنت در نظر داشتم و خیلی از اونارو عملی کردم اما تنها کافی بود چشماتو به یاد بیارم با اون لبخند مسخ کننده..سر خونه ی اول برمیگشتم و دوباره اسیر پناهت بودم!

عینک دودی و کلاه کپ سیاهمو از همین حالا گذاشته بودم و سعی میکردم بین بقیه خودمو پنهان کنم.

توی اون موقعیت دقیقا مثل موشی بودم که از ترس گیر افتادن توی چنگ مارها خودشو توی بوته ها قایم میکنه تا صحیح و سالم به خونه برسه..

خبرنگارها داخل فرودگاه پا به پای ما راه میومدن تا زمانی که از در شیشه ای رد شدیم و اجازه ی ورود به اونا داده نشد.ته دلم خوشحال شدم و ناخوداگاه کنج لبم بالا رفت.

ماشین ها به نوبت بیرون فرودگاه توقف میکردن و به محض پر شدن میرفتن.آخرین ماشین برای گروه اصلی یعنی هری آدام کلر میچ سارا و من بود.

"ماشین رسیده بقیه سوار شدن بیا بریم"
رو به هری گفتم.

"امم..تو اول برو من یه کاری دارم میام"

هری یکم با پوست لبش بازی کرد.داشت بهونه میاورد.چند ثانیه بی حرکت موندم.اون نمیخواست همراه من بیاد چون حالا کلی طرفدار و عکاس جلوی در بیرونی فرودگاه منتظر بود و..

دیگه بقیه‌ش یه داستان تکراری و کلیشه ایه حتما میدونید.قلبم بخاطر یادآوری این موضوع شکست.فقط به پاهام استارت حرکت رو دادم و بدون هیچ حرفی از در بیرون رفتم.

بی توجه از بین اون همهمه و صدای عکس گرفتن دوربین ها گذر کردم.

سر در نمیارم.هری همون کسیه که گفت "اینا یه مشت شایعه‌ست که همیشه هست و حساس نشم". اما خودش خلاف چیزی که گفت رفتار میکنه..حداقل این چند روز میتونم از دوری ها و رفتارهای عجیبش متوجه بشم.

حتی برای تست صدا و خوانندگی دیگه خودش منو‌ نمیبره فقط تماس میگیره و برام راننده میفرسته و من فکر میکنم خدایا یعنی دیگه ممکن نیست اون ماشین سواری و غذا خوردن یا عبور از خیابون رو باهاش تجربه کنم.یا اون خنده های بلند و نگاه های دیوونه کننده،فقط ای کاش بیشتر قدر اون لحظه هارو میدونستم!

"هری نیومد؟"
به محض سوار شدنم میچ اینو پرسید.

"اگر توی جیبم نباشه پس نه"

چشمامو درشت تر کردم اما بعید میدونم از پشت عینک دودی دیده باشه.میچ بخاطر جوک بی مزه ای که گفتم فقط لبشو جلو کشید.

عصبانی ام از دستت خیلی عصبانی ام هری استایلز!
نه در حقیقت ناراحتم چون مثل قبل باهام رفتار نمیکنی و...
'اه خفه شو مدلین فقط خفه شو'..توی ذهنم با خودم در حال مجادله بودم.

Dreamers Tour (HARRY STYLES)Where stories live. Discover now