*ALINTI*

923 28 7
                                    


     Acı çektikçe insan olgunlaşırmış...

   Yalan be! 

   İlk önce kalbin kırılır, sonra çürümeye başlarsın.

                                                                     Cemal SÜREYYA 

       


       Topallayarak da olsa çadırdan çıktım. Çadırın hemen yanında kollarını bağlamış şekilde duruyordu. Her zaman ki gibi dik dik bakıyordu. Ağır ağır yaklaşmaya başladı. İstemsizce bir adım geri gittim. Ben bundan mı korkuyordum. Galiba evet ama bunu ona belli edicekmiydim tabi ki de hayır.

''Üzerime üzerime ne geliyorsun''

''Neden acaba''

''Nerden bileyim ben her şeye kızmış olabilirsin malum birazcık dengesizsin.''

'' Kızım seni var ya ''

''hayırdır gençler'' doktor hakan yine hayatımı kurtarmıştı yoksa bu deli beni çiğ çiğ yerdi.

''Yok bir şey amca küçük hanımın her zaman ki hali''

''ALLAH ALLAH ya sen beni ne kadar tanıyorsun da hakkımda hüküm verebiliyorsun acaba''

''Seni tanımak için çaba sarf etmeye değmezsin. Her kadın gibi gayet basit bir bulmacasın.''

Bu kadarmıydı yani her kadın gibi basit bulmaca ben cevap veremeden hakan amcanın şiddetli sesiyle susmak zorunda kaldı. '' Yavuz ileri gidiyorsun hemen özür dile ''

''Gerek yok. Her erkek gibi kadınları basit bir bulmaca olarak gören basit insanların özrüne ihyacım yok. Size iyi çalışmalar doktor bey''

       Basitmiş hah ben sana daha beterini yapardım da dua et sen yanındakine ama bu burda bitmez. Ne demişler maç doksan dakikadır. Ne olacağı hiç belli olmaz.😊

GÜLFEDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin