28. I'm a drunk man

451 39 3
                                    

Patty feszengve ült mellettem, egészen addig, amíg meg nem érkeztünk Jungkookékhoz. Újabb három nap elteltével, végre lefixáltuk, hogy ma átmegyünk, de most úgy érzem, menten visszafordulok, ha csak Patty-ra nézek. Izgul, de nem értem, miért. Elmondtam neki mindent, hogy már nincs veszélyben, és most azért megyünk, hogy újra egyesítsük a családot. Nyálas szöveg, pláne a maffiában, de ilyen is kell. Még a legrendíthetetlenebb főnöknek is van gyenge pontja: a családja.

- Minden rendben lesz. - fogtam meg a kezét, mikor már a bevezető szakaszon mentünk. - Valószínűleg te úgyis elvonulsz Ryung-al, amíg mi elisszuk az agyunkat.

- Én nem tudok vezetni. - jelentette ki aggódó tekintettel.

- De én igen. Akár részegen is. És még egyszer se haltam bele. Na indulás. - csaptam rá combjára, és szálltam ki a kocsiból. Patty mellém szegődve megragadta a kezem, és még akkor sem akarta elengedni, mikor beértünk a házba.

Jin fogadott minket, nagy mosollyal az arcán, majd Jimin kószálódott ki a nappaliból, oldalán Jungkookkal. Ryung épp JiSoo-t etette, így mindkét keze foglalt volt, de ő is jött köszönteni minket. Éreztem Jungkook és Patty között a feszültséget, de ez hamar eltűnt, mikor mind átvonultunk a nappaliba.

- Hozok Soju-t. - jelentette ki Jin, mire Patty elfintorodott. Ryung amint leült, fel is állt, majd az üres cumisüveget meglengetve ellenőrizte, mennyit evett a lánya.

- Felmegyek lerakom aludni. - lépett Jungkook mellé, aki felsimított a hátán, és egy csókkal elköszönve elengedte a lányt. Patty-ra néztem, fejemmel pedig enyhén jeleztem neki, hogy ha akar, akkor vele mehet, mire a lány bólintott, és a másik után ment.

- Hoseok hamarosan itt lesz. Tartozol majd neki egy magyarázattal. - kezdte el a beszélgetést Jimin, gúnyos vigyorral az arcán. Azt hiszi, megfogott ezzel. Zöldfülű vagy még Park.

- Már tudja. - vontam vállat. Jungkook mocorogni kezdett, szigorú és kérdő tekintete pedig válaszért áhítozott. - Történt egy kis baleset Patty-val, amíg nem voltam vele, és meg kellett valakivel nézetnem.

- És nekem nem szólt? - háborodott fel a főnök, mire felvontam a szemöldököm.

- Miért szólt volna? Mondtam neki, hogy már tudod. Az egész sztorit elmeséltem. Felesleges lett volna a képedbe mondania, hogy már ő is be van avatva. - végiggondolva, amit mondtam pár másodperc hezitálás után bólintott, belátva az igazamat. Nagyot sóhajtva dőltem hátra azon a kényelmes kanapén, amit gyerekkorom óta nem tudtam megunni. Újra itt. És most már egyel többen vagyunk.

Patricya pov's

- Olyan aranyos, mikor ezt csinálja! - mondtam az előttem levő Ryung-nak. Ő nem láthatta, mert olyan pózban tartotta a lányát, hogy neki háttal legyen, de én láttam, amint megdörzsöli a szemét, majd kinyitja, és úgy tesz, mintha rám nézne, holott tudom, hogy még nem lát el idáig. Ráadásul még el is mosolyodott! Irtó cuki!

- Micsodát? - kérdezett vissza, bevárva engem, amíg mellé érek.

- Mosolyog. Nem sok babát láttam eddig mosolyogni. - beértünk a sötét szobába, ahol Jung már nagyban húzta a lóbőrt. Ryung nem foglalkozott az alvó kisfiúval, bátran rugdosta arrébb a földön heverő játékokat, hogy ne lépjen rá. A fiú pedig meg sem mozdulva aludt tovább.

- Mellette ágyút is lehetne döngetni. Csak pisztolyt ne halljon, mert arra egyből kipattan a szeme. Menjünk át az én szobámba. - javasolta. Nem volt kedvem becsiccsenteni a fiúkkal, ezért átmentünk az említett helyiségbe, majd míg Ryung az ágyán foglalt helyet, én lehuppantam vélhetőleg Jungkook forgószékébe. Gondolhattam volna, hogy az ő szobája a férje szobája is egyben. - Na, mesélj.

I'm a peril man [Kim Taehyung ff.] - BefejezettNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ