Глава 10

4.4K 190 91
                                    

*Юрош*


Бях под хипноза. Чувствах се като моряк, който е под въздействието на русалска песен. Навиреното ѝ във въздуха дупе просто крещеше „Сграбчи ме, плесни ме, изяж ме, татенце". И най-лошото? Бях повече от напълно готов да направя всичко това.

-         Може ли масажа да е днес обаче? – изгледа ме изпод миглите си и съвсем лекото поклащане на този така перфектен задник, който така отчаяно исках да яздя, не остана незабелязано от мен. Препотих се. Мамка му! Не е сякаш можех да откажа...щеше да бъде крайно егоистично от моя страна. Все едно да вземеше да ми направи свирка и аз след това да не исках да ѝ върна услугата. Дефакто – нямаше как да се случи. И да не говорим, че нейното котенце беше единственото, което някога съм искал да вкуся. Очите ми едва не изхвръкнаха, когато тя собственоръчно се пресегна и набра потничето си, разкривайки перфектното си, чисто гръбче. Мамка му, бях на път да свърша а дори не ме беше докоснала там долу. Взех шишенцето с олиото и изстисках малко върху кожата ѝ. Метнах го обратно на леглото и върховете на пръстите ми я полазиха нежно, гърбът ѝ се изпъна и я чух да ахва, а аз бях на път да изстена. Това момиче наистина ли си нямаше и на идея какво ми причиняваше? Всъщност, мисля че и да не знаеше, вече знае, като се има на предвид че доказателството беше притиснато в мекото ѝ задниче. Дали го усещаше? Нямаше начин да не го усеща, но тогава защо не реагираше? Всъщност, исках ли тя да реагира? Само, ако беше положително, но едно ми беше странно и то беше как така не бях загубил контрол досега? Защо не бях загубил контрол?

-         Мммм. – наблюдавах как една широка блажена усмивка зае място на устните ѝ. Натиснах нежно с пръсти и тя прехапа устни. По дяволите, исках да целувам и хапя тези устни! – Обмислял ли си някога да станеш масажист? – изгледа ме през рамо с притворени от удоволствие очи и аз се засмях. Това пък сега от къде дойде?

-         Не. Никога. Защо?

-         Страшно много те бива. Ако това с порното не ти се получи, можеш да станеш масажист.

-         Никога не съм искал да се занимавам с това. Беше просто хоби, предполагам. Любопитство към табуто.

-         Кои известни мацки си снимал досега?

-         Това не е разговор, който бих искал да водя с една дама, още по-малко пък с теб, Неса.

Тя е Моя (ВИС-3 №2) (18+) (ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now