Глава 14

4.3K 188 46
                                    


*Юрош*

-         Довечера сме на 202-ра. Девет часа там.

-         Не мога, брат. Имам планове,

Бях загубен. Просто загубен. Ванеса щеше да откачи, бях сигурен в това.

-         Пак ти казвам, Емануел, не мога днес. Имам планове.

-         Не ме интересува какви планове имаш. Тази гонка е записана още от преди две седмици и е най-скъпата, която организирам досега. Най-добрите от ундърграунд рейсърите на Балканите са тук тази вечер, така че не ме предай смотаняк такъв! Идваш и точка, а ако не дойдеш не искаш да знаеш какви ще бъдат последиците.

О, мамка му! Бях тотално прецакан.

*Ванеса*

Не е за вярване. Заеба ме. Тъпакът му с тъпак ме заеба поради необятни за мен причини. Нямаше нито да вечеряме, нито нищо. Бях бясна! Как можеше да е такъв, мамка му? И да не ми каже нищо? И телефона даже не си вдигаше. Не го разбирах, наистина не го разбирах. Нали уж това трябваше да е нашата вечер? Ама, уж. Трябваше да разбера къде е и какво е по-важно от мен и първата ни вечеря като двойка. Не можеш да ми кажеш, че ме искаш от години насам и ме желаеш и накрая щом вземе да ти се отвори парашута ти решаваш да офейкаш.

Не става така. Това е като девствена курва – оксиморон. Няма смисъл. Не могат да съществуват заедно. Като динозаврите и хората. Не знам, просто не знам, идеше ми да заплача от гняв. Е, вярно още не бях започнала да приготвям нищо, но все пак. Беше гадно да ти се каже нещо и след това да се отметне и даже не ми каза защо гадината му с гадина. Трябваше да го намеря, мамка му. Трябваше да знам какво прави и имаше само един човек, който беше достатъчно лесен за манипулация та да ми помогне с това начинание. Точно така – Адриян. Ако имаше някого достатъчно тъп, че да се хване на блъфирането ми и заплахите, то това беше Адриян.

Грабнах телфона си и го набрах. Пуфтях нервно докато накрая не ми вдигна.

-         Ало? – извика във слушалката, а около него беше шумно. Сто процента беше с него. Сигурна бях.

-         Адрияне, трябваш ми за малко. Къде си?

-         Е, ъъъъ, при баба съм на гости. Що?

Абе, ще ти дам аз една баба на тебе.....баба му в момента беше във Върна на свиждане на сестра ѝ, понеже е в болница.

Тя е Моя (ВИС-3 №2) (18+) (ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now