Глава 15

4.7K 190 55
                                    


ПЕСЕНТА Е ЗАДЪЛЖЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!


*Юрош*

Думите ѝ кънтяха в съзнанието ми и се молех да съм чул правилно.

- С-сигурна ли си? - попитах я като пълен глупак. Трябваше да знам, че го каза, че ни се беше причуло. 

- Никога не съм била по-сигурна, Юрош. Вземи ме, направи ме своя. Бъди моят пръв и последен.

- Божичко, обичам те! Толкова много те обичам! – слях устните ни отново и я повдигнах. Тя обви крака около мен и прекрачих прага на стаята. Затворих вратата с крак и я положих на леглото. Отдръпнах се от нея колкото да съблека якето си и блузата, а тя ме гледаше с нажежени очи и хапеше устните си. Мамка му, това беше толкова горещо! Не можех да повярвам, че бяхме на път да го направим, че нещото за което копнеех от години насам беше на път да се случи. Най-накрая щях да сложа и последната си диря върху нея. Събличам се, а тя не отделя поглед от мен и едва не свършвам тук и сега, а това щеше да бъде жалко защото все още не я бях и докоснал.

Тя се надигна и вдигна ръце, за да сваля блузката ѝ без дори да съм ѝ казал. Не носеше сутиен. Очите ми едва не изфръкнаха от орбитите им, когато гърдите ѝ лъснаха голи и величествени пред мен. Приведох се и отново я целунах. Върхът на езика ми погали нейния докато сръчните ѝ ръце ме разкопчаваха. Смъкна дънките ми и членът ми щръкна, удостоверявайки я с вниманието си. Изритах дънките си, а тя ме пое в ръка и не спираше да ме гледа в очите, но я спрях.

- Не. Тази нощ е за теб. – приведох се и я обградих с ръцете си. Простенах, когато устните ѝ докоснаха моите. Бутнах я по-навътре в леглото и се притиснах към нея. Тя обхвана тила ми взимайки пример от мен, а с другата си ръка събувах долнището от нея. Разтрих я през памучния плат на гащичките ѝ и с радост открих, че вече бе започнала да се навлажнява. Заплетох пръсти в косите ѝ докато езика ми си играеше с нейния и тя простена, а аз грейнах като коледна елха. Махнах и гащичките ѝ, а тя прекъсна целувката ни и ме погледна със замаян, удивен поглед. Какво е това? Взрях се в нея и се усмихнах. Изглеждаше удивително. Останала  без дъх, поруменяла с подпухнали от целувки устни и разширени зеници.

- Какво има? Всичко наред ли е? – гласът ми излезе като тих шепот и тя кимна с лека срамежлива усмивка. Това "да" ли е?

Тя е Моя (ВИС-3 №2) (18+) (ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now