Глава 16

5K 187 68
                                    

*Юрош*

Събудих се от слънцето, което навлизаше в стаята през процепите на щорите. Тя все още спеше върху мен. Погалих нежно косите ѝ и се усмихнах спомняйки си за миналата нощ. Тя се размърда  с това ме накара да простена,  защото тестостеронът ми беше до тавана както всяка друга сутрин. 

-  Махни гооо!   – измрънка недоволно щом усети сутрешната ми ерекция  и аз се засмях. – Юроше, сериозна съм. Боли ме и съм гладна и още ми се спи.

-    Добре, де добре, само не ме убивай, моля. – засмях се. Извъртя се от мен и се просна по гръб със сънена, но все пак щастлива въздишка. Покри се със завивката и обърна глава. Беше толкова сладка, когато е сънена.

-    Нямаш си и на идея колко много ми се спи...но май гладът ми надделява.

-    Ти няма ли да ходиш на лекции?

-    Очакваш с това гърло, с което цяла нощ грача като гларус да ходя да пея ли?


-    С това кръшкане хич не ми харесваш. Това не ти е гимназията, зайо.

-    Еми, извинявай но не може цяла нощ да ме правиш на пихтия и после да очакваш, че ще стана за лекции.

Главата ми отиде назад и се разсмях, но въпреки това огромна доза задоволство се разля в мен.

-    Не си усещам крайниците. – изхленчи тихо и едва не се забих в гърдите от първобитна, мъжка гордост.

-    Знам, бебчо. Все пак това ми е работата. – отвърнах с мазна усмивка и тръгнах да я целувам, но тя ме спря което ме озадачи. Какво има? Да не би да беше размислила? Не, не, моля те, не.

-    Не, сега. Не съм си мила зъбите. Дъха ми мирише, а и цялата лепна.

-    Не е вярно.

-    Юрош, имам нужда от баня.

Баня? Хмм, ще дадем на зайо баня тогава.

-    Добре, хайде тогава отиваме да те изкъпем. – станах от леглото и я поех на ръце преди да успее и да ме спре. Изпищя, но след това избухна в бурен смях и се хвана здраво за мен. Поведох я към банята и я пуснах на пода на душ кабината.

-    Ти си луд. Напълно луд.

-    Ще кажа нещо изтъркано. Приготви се.

-    Думай.

-    Луд съм по теб. – ухилих ѝ се, а тя прихна в бурен смях. Боже, кога се превърнах в това? Кого залъгвам, хич не се оплаквах. Бих направил всичко, за да сложа усмивка на

Тя е Моя (ВИС-3 №2) (18+) (ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now