Глава 13

4.4K 175 67
                                    


*Юрош*



-         Мамка му, преядох. – отпусна се с доволна въздишка на дивана и аз се засмях. Куджо направи нещо подобно: седна като човек, облегна гръб на облегалката и си отпусна шкембето.

-         Снимай го, снимай го, мамка му! – Ванеса се заливаше от смях, а той я гледаше като невменяем и сигурно си викаше: „Тия па са, кво искат от мен? Баси смотаняците."

Преметнах ръка през раменете ѝ и я придърпах към мен, целувайки я. Да имам свободата да правя всичко това с нея беше като дар от бога.

-         Какво ще правим днес?

-         По принцип трябваше да съм на работа още преди два часа, обаче след снощи мисля че Адриян и Мартин ще ме разберат. Ами, ти? Защо не си на лекции.

-         Ааами, отмениха ги.

-         Послъгваш ме нещо, но добре.

-         Не е вярно, Руши аз никога не лъжа. – гледаше ме право в очите с един такъв невинен, бебешки поглед.

-         Мхм, да и прасетата летят. – усмихнах ѝ се.

-         Яя, го гледай ти значи какво си куче.

-         Ооо, да куче съм и ако ме погалиш аз ще...

-         Не.Смей.Да.Довършваш.Това.Изречение. – процеди преди зъби и главата ми отиде назад докато се смеех. Беше толкова сладка,

-         Амаа, онзи ден когато ку-

-         Юроше! Кажи още нещо и ще те накарам да съжаляваш, обещавам.

-         Добре де, спирам. Стига си се цупила, че ще ти излязат бръчки.

-         Много смешно, Юроше. Много смешно.

-         Сръдла. – казах подигравателно и отново се загледах в телевизора. Ако не ви е станало вече ясно, то аз обожавах да я дразня.

-         Глупак. – чу се тихо промърморване. Какво каза? 

-         Каза ли нещо?

-         А. не, не. Бая си, бая си против уроки. – направи се на приятно разсеяна. Хаа, така значиии. Куджно явно предусети тарапаната, която щеше да се случи и затова скочи от дивана и се запъти към стаите.

-         Лигла.

-         Какво казаааа?! Леле, убих те. – гневът се изписа върху лицето ѝ и тръгна да ме удря чисто и просто на шега, но бях по-бърз от нея и бутнах по гръб на дивана. Надвесих се над нея и  я напори на смях. Вирнах вежда и се наместих между краката ѝ, а тя не спираше да се кикоти. Истина ли беше всичко? Този целият ден беше ли истина или прекалено хубав сън? Защото, ако беше сън исках да не се събуждам.

Тя е Моя (ВИС-3 №2) (18+) (ЗАВЪРШЕНА)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt