Благодарности

3K 99 10
                                    




ОТНОВО СМЕ ТУК....ЗА КОЙ ПЪТ ВЕЧЕ? ПЕТИ? *БРОИ НА ПРЪСТИ* *ИЗРЕЖДА СИ ВСИЧКИ ИСТОРИИ, КОИТО Е ЗАВЪРШИЛА ТАЗИ ГОДИНА* ДА, ЗА ПЕТИ ПЪТ.

УАУУУ, ВСЕ ОЩЕ СИ НЯМАМ НИКАКВА ШИБАНА ИДЕЯ КАК ТОВА СЕ СЛУЧИ, НО ТАЗИ ГОДИНА МИ БЕШЕ АДСКИ ПЛОДОТВОРНА И СИ ИЗПЪЛНИХ ПОЧТИ ВСИЧКИ ЦЕЛИ.

ИСКАМ ДА БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВАС, КОИТО СТЕ НЕОТЛЪЧНО ДО МЕН И ЧЕТЕТЕ, И ВОТВАТЕ И КОМЕНТИРАТЕ, ЗАЩОТО ТОВА НАИСТИНА ОЗНАЧАВА МНОГО ЗА МЕН, ПОНЕЖЕ ОБРАТНАТА ВРЪЗКА МИ ПОМАГА ДА СЕ ПОДОБРЯВАМ. !

УАТПАД ТАЗИ ГОДИНА МЕ ЗАПОЗНА СЪС СТРАХОТНИ ХОРА, ЗА КОЕТО СЪМ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО МНОГО БЛАГОДАРНА И СЕ НАДЯВАМ НЯКОЙ ДЕН И ДА СЕ ЗАПОЗНАЕМ НА ЖИВО.



Е, НАДЯВАМ СЕ 2019 ДА Е БИЛА ТОЛКОВА ХУБАВА И ЗА ВАС КОЛКОТО БЕШЕ ЗА МЕН И ЩЕ СЕ ВИДИМ ДОГОДИНА СЪС "САМО МОЯ", "БОЛЕЗНЕНО МОЯ" И ВСИЧКИ ДРУГИ ПРОЕКТИ, КОИТО СЪМ ВИ ПОДГОТВИЛА.

ОЧАКВАЙТЕ МНОГО НОВИ НЕЩА ОТ МЕН И ЗНАЙТЕ, ЧЕ ОБИЧАМ ВСЕКИ ЕДИН ОТ ВАС!

НАДЯВАМ СЕ ВСИЧКИ ВИЕ ДА СТЕ ЗАБАВЛЯВАЛИ С ЮРОШ, ВАНЕСА И КОМПАНИЯ.

ЦЕЛУВКИ НА ВСИЧКИ!

Seviyorum seni, s'agapo poli. Yo te quiero a ti, volim te, mon cheri. Вас обичам, само вас обичам. Вас обичам казвам аз.

(тук да се покажа, че съм полиглот)

(ебавам се, специални поздрави и на моята любима какa Софка)

VOLI VAS ZAUVEK VAŠA BBLACKKROSE

Тя е Моя (ВИС-3 №2) (18+) (ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now