Глава 35

2.1K 145 32
                                    







*Юрош*

Стигнахме. Слава Богу, стигнахме. Още малко и щяхме да я спасим. Киро щеше да ни чака на входа на селото, чието име дори не запомних, но това не беше важно в момента. Единственото важно бе да я измъкна от там. Само още малко.

-         Къде е Киро, мамка му? Нали трябваше да ни чака?

-         Ще дойде. Тате му звънна като влязохме и каза, че ще ни чака на църквата. Запази спокойствие.

Да запазя спокойствие? И как по точно, да му се невиди?

-         Ще запазя спокойствие, когато тя е добре и в ръцете ми. И онова болно копеле е накълцан на парченца собственоръчно от мен.

-         Ето го. – Алекс ми посочи приближаващия червен Нисан Патрол. Слава Богу! С чичо бяхме спряли един до друг и Киро ни направ знак да го последваме. Обърна колата и тръгна в посоката, от която дойде и ние тръгнахме след него. Изкачвахме се по павираните улици и с всяка бяла къща, която подминавахме оставах с все по-малко и по-малко търпение. Спряхме пред последната бяла къща и всичко около нас беше гора. Спряхме малко по-далеч, защото не искахме да ни види и извадих пистолета си. Добре, беше пълен. Освободих предпазителя и издърпах плъзгача и когато погледнах към Алекс видях, че той правеше същото. Добре, това беше. Момента, който очаквах с нетърпение.

Слязохме от колите и тръгнах направо към къщата, когато Киро ме дръпна.

-         Не бързай толкова. Не можеш просто да нахлуеш.

-         Напротив, мога. – излаях. – Жена ми е с този изверг сина ти и да не се казвам Юрош Груич, ако не вляза и не го убия с голи ръце.

-         Не ни задържай, Киро. Юрош е прав. Дойдохме чак до тук и бленуваме този момент от два дни. Ти ако искаш стой тук, защото те уверявам че няма да е красиво. Това копеле трябва да умре. И ще умре днес. – чичо застана до мен, а след него и другите.

-         От моите ръце. – изтръгнах се от него и се затичах към къщата. Минах от към страната без прозорци се доближих до вратата. Странно, беше много тихо. Подозрително тихо. И това не беше на добре. Чичо и другите ме настигнахме, като чичо дори застана до мен с вдигнато оръжие и си кимнахме един на друг, разбирайки се само с поглед. На три...едно, две...

-         Три. – и разбихме вратата. И когато го направихме останах стъписан. Очаквах да заваря всичко друго, но не и това.

Тя е Моя (ВИС-3 №2) (18+) (ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now