Глава 3

3.7K 182 60
                                    


*Ванеса*


Прегърнати с тебе,

притихваме в нощта.

Полека догаря, угасва свеща.

Сънят е близо,

но нека почака,

но ти не заспивай,

наша е нощта.

Искам да останем будни,

цяла нощ лице в лице.

Да се гушна като бебе,

в най - любимите ръце.

Искам да останем будни,

и прегърнати така.

В погледа ти да потъна,

с теб усещам любовта.

Нощта е красива,

на нежност ухае.

Така ми се иска времето да спре

- Стига, това е достатъчно. – микрофонът се включи и гласът на Николай проехтя през колоните в студиото. Свалих слушалките от ушите си и ги поставих върху стойката на микрофона си. Излязох от студиото и го заварих подпрян до пулта със скръстени ръце. А, до него Илиян, седеше на стола си и се въртеше.

- Какво има? Защо спряхме?

- Няма да пееш това. – Николай изтреля. Какво каза току-що?

- Моля?

- Няма да пееш това. – повтори и стиснах зъби. И от кога той ми казваше, какво мога да пея и какво не?

- Напротив.

- Не, не е напротив. Няма да пееш това. Съгласих се на първата балада, но дотам. Няма да пееш тази глупост и точка.

- Николай, я вземи се опомни! Ще пея каквото си искам. – присвих кафевите си очи.

- Ще пееш каквото аз ти кажа. Аз съм ти шеф и аз казвам какво ще пееш и какво не! – изригна в лицето ми.

О, не! Мамка му, хич не исках да вдигам скандали на публично място, но щом се приберем...ей, тогава ще му дам да се разбере. А, дотогава...премятане на коса и фръцване.

- Илияне, съжалявам, но утре ще се видим и ще довършим.

- Няма проблем, Ванеса. Оправете се вие и ми звънни утре.

Тя е Моя (ВИС-3 №2) (18+) (ЗАВЪРШЕНА)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora