Ekkor láttalak meg először
Ahogy megáll a tanár mellett mindenkiben megfagy a vér. Arcát az a tipikus maszk fedi el amit manapság elég gyakran használnak koreában. A maszk takarja fél arcát, a szemeit pedig azért nem lehet látni, mert rajta van egy csuklya. A földet nézi miközben várja, hogy esetleg a tanár bemutassa. Ekkor megszólal az iskola csengő. A tanár elmegy becsukni az ajtót majd visszaáll a fiú mellé.
-Mutatkozz be. - mosolyog rá a tanár. A fiú csak megrázza a fejét és tovább nézi a földet. Elég retkes, lehet csak a koszt nézi. - Akkor majd én bemutatlak. - adja fel a tanár egy sóhaj kíséretében. - Ő itt Park Jimin. Fogadjátok szeretettel. Ülj oda... - mutat az előttünk lévő padra. Egy pillanatra felpillant majd elindul a kijelölt helye felé. Lassan sétál majd ennél is lassabban ül le a helyére. A tanár hirtelen összecsapja tenyerét és nekikezd az órának.
{Time Skip}
Az óra unalmasan telt. A szokásos volt. A tanár ledarálta az anyagot, ami ez esetben a Görög Istenekről szólt. Nem tudom miért veszünk ilyet töriből középiskolában, de ha ez van benne a tanmenetben nekem megfelel. Az új fiú gyorsan elhúzza a csíkot és a toalettre siet. Kérdőn pillantok utána ahogy látom távolodó alakját. Suga is felé fordul és ugyanolyan értetlenül nézi a fiút mint én. Nem tudom megfejteni a gyereket. Olyan titokzatos. Amikor visszajött egy Rókás maszkot viselt.
Az álla kilátszik belőle de a szája nem, úgy mint a szeme sem. Viszont nagyon jól áll rajta. Asszem a Japán kultúrában már láttam ezt a maszkot... asszem a neve Kitsune és valami róka isten vagy mi a gyász.
-Wow... - hallom meg Suga hangját mellőlem. Igen ez a maszk kifejezetten jól áll rajta. Jobban áll neki mint az előző. A fiú kimért léptekkel leül a helyére és előveszi telefonját zsebéből, majd azt kezdi el nyomkodni.
{Time Skip}
-Yoongs! Nem akarok bulizni! Most lett vége a szünetnek! - rivallok rá barátomra. Már megint buliba akar menni. Ez nála valamilyen mánia lehet vagy nem tudom, de mindig segg részeges issza magát. Volt olyan, hogy a kukában találtam meg. Néhány esetben a fél lába a wc-be lógott de volt olyan is amikor meztelenül rohangált az utcán azt ordibálva: "Nem vagyok részeg!" Hihető...
-De be akarok baszni! - emeli fel hangját. Ami nekem kifejezetten nem tetszik. A suliban én vagyok az "úr", még Yoongi sem szokta felemelni a hangját velem szemben pedig eléggé kemény kiállása van. Lehet csak nem érdekli ez a kis irányítás mániám.
-Én meg nem. - forgatom szemem, majd felállok helyemről és a kijárat felé indulok. Yoongi azonnal utánam fut és megáll mellettem. - Mit akarsz? - nézek le rá mivel 4 centivel alacsonyabb nálam, így pont felér a feje búbja az orromig.
-Bebaszni! - mondja mosolyogva, mire sóhajtok egyet és elindulok hazafelé, a sarkamban barátommal. - Ott van Tae! - kezd el integetni egy fiúnak. Odakapom tekintetem és éppen azzal az új sráccal "beszélget". Biztos nagyon beszélgethetnek... Taehyung gyakran ott van a bulikon amit kedves devil barátom szervez. Ja tényleg! Volt olyan, hogy őket találtam meg a padon miközben... jó inkább nem fejtem ki. Tudjátok mire gondolok. Nem volt valami érdekes, csak majdnem összeszakadt alattuk a pad miközben a szomszéd üvöltözött, hogy ne a kertben dugjanak. Persze ez őket nem álította le, túl részegek voltak ahhoz.
-Szia Taehyung. - köszönök rá barátomra, majd a róka maszkos felé fordulok. - Jimin? - kérdezem.
-I-Igen... - hallom meg hangját nagyon halkan. Olyan kis ártatlan a hangja.
-Mit akarsz vele TaeTae baba? - néz a fiúra Suga. Szerintem még ő is látja mennyire nem akarja ezt a fiú. De kit izgat?
-Nem akar pénzt adni. Pedig én éhes vagyok. - biggyeszti le ajkait gyermekien.
-Komolyan egy ilyen fiút akarsz meglopni? - kérdezem felvont szemöldökkel.
-Jeon... pont te mondod? Még a legbárányabb embereket is megverted már a suliban. - erre a kijelentésére felröhögök. Igaza van. Ha volt olyan akit nem vertem meg azok a lányok. Lányokat nem verünk! Amúgy nem vertem meg mindenkit, csak azt aki megérdemelte. Abból meg nincs híján az iskola.
A fiú kicsit összébb húzza magát.
-Miért hordassz maszkot? - kérdem lenézve rá. Még Yoonginál is alacsonyabb. - Hallod Yoongs, alacsonyabb nálad. - nézek felváltva a két emberre.
-Ha-ha nagyon vicces. - forgatja szemeit. - Adj pénzt! - rivall rá Jiminre. Én csak a háttérből figyelem az eseményeket.
-Nem... - suttogja.
-De! - szól rá Tae, mire mégjobban összehúzza magát. Hát igen elég mély hangja van mit ne mondjak.
-De nincs nálam semmi... - olyan a hangja mint egy angyalnak. Nagyon magas de mégis aranyos. Most jöhetnék azzal a szöveggel: Várj, mi? De tudom, hogy biszex vagyok és ez a fiú tényleg cuki.
-Hagyjátok abba. - szólok rájuk, mire mindkettő felém fordul.
-De Ju—... - nem hagyom, hogy befejezezze mert a kapucnijánál fogva hátrébb húzom.
-Menjünk haza. - súgom fülébe, mire nyel egyet. Elengedem, kezeim zsebre vágom miközben a két jómadár előttem kullog. Még egyet intek asszem Jiminnek és végre hazafelé veszem az irányt.
{Time Skip}
A házba belépve azonnal megcsap az a jó illat, ami akkor szállingózik amikor a bátyám süt vagy főz. Nagyon finom lehet.
-Szia Jungkookie. - mosolyog rám, majd visszanéz a konyhába. Kis rózsaszín főzőskötény van rajta.
-Szia Jin. - motyogom kicsit durcásan és elindulok a szobám felé.
-Miért vagy ilyen morcos? - tovább kavargatja az ételt rám se nézve.
-Nem volt jó napom. - tudom le, majd beérve a szobámba ledobom a táskám a helyére és kidőlök az ágyon.
-Mindjárt kész az ebéd! - jön be hozzám Jin. Ez a pár szó hallatán kiugrok az ágyból és azonnal kimegyek a konyhába. Bátyám csak kuncog rajtam, majd elém teszi az ételt.
-Köszi. - mondom mosolyogva és elkezdem befalni az ételt. Jin nagyon jól főz és imádok vele étkezni. Mellette mindig kiengedem magam és leveszem azt az álarcot amit én hordok és nem Jimin. Az én álarcom más fajta. Enyém az az álarc amit mások felé mutatok. Övé a Maszk. De mégis valamiben megegyeznek. Eltakarnak valamit. Csak éppenséggel nem ugyanazt.
Lehet valaki nem olvasta de a részek minden szerdán jönnek. (Most ismétlem önmagam...). Remélem tetszett a rész és valami megfogott benne ami miatt érdemes tovább olvasni.
Sziasztok
YOU ARE READING
Álarc {Jikook} /BEFEJEZETT/
FanfictionVajon tényleg létezik a természetfeletti...? "-Mit szeretnél, Kookie? - hangjától csak még jobban beindulok. Halkan belekuncog a végébe, de a szoba csendjében angyalian cseng. Hajába túrok erőszakosan és ugyanilyen erővel visszanyomom fejét farkamma...