Nem hagyom, hogy sokáig bámészkodjon. Belököm a szobába ahol a fekete és a fehér színek dominálnak.
Jimin kicsit összerezzen és nem akarja elhinni, hogy komolyan ilyen beteg vagyok. Ő akarta, hogy még vágyfokozót is vegyek be, amitől még kanosabb lettem.
-Te akartad, hogy ilyen legyek. - súgom fülébe rekedtes hangon, majd az ágyra lököm. Ijedten néz fel rám, már látom, hogy tervezi hogyan menekül, de belül ő is akarja ezt.
Mielőtt meggondolhatná magát, egy bilincsért nyúlok, ami már a fekete éjjeliszekrényen pihen. Elveszem a rózsaszín pamut tárgyat, majd Jimin kezét az ágyrácshoz rögzítem. Végignézek ruhával fedett testén. Ez a pulcsi különösen tetszik rajta, majd többször kölcsön adom neki.
-Nagyon szexi és cuki vagy ebben a ruhában de... - suttogom normális hangnemben, majd elmélyítve szólalok meg újra: - ruha nélkül jobb lenne. - nyalom meg ajkaim, majd óvatosan feljebb húzom a pulcsit. Gyorsan kibilincselem kezeit és leveszem a felsőjét. Visszahelyezem rá a pamut tárgyat időt nem hagyva neki, így — mivel semmit nem vett fel alá —, azonnal kulcscsontjára hajolok, majd a régi szívásfoltokat helyettesítem újakkal. Szeretek rajta nyomot hagyni, mivel így mindenki tudja, hogy van valakije. Meg persze ezzel is élvezetet adok neki.
Amikor hozzáérek bőréhez, Chim felsóhajt. Egyszer-kétszer körbe nyalom a felületet, majd fogam bőrébe mélyesztem és szívni kezdem azt. Jimin csak halkan sóhajtozik az érzésre, amit szerintem már megszokott, annyira sokszor csinálok egy együttlét alatt.
Vörös vére kibuggyan kulcscsontjából, innen tudom, hogy egy kicsit erősen mélyesztettem bele fogaim a puha felületbe, de nem tehetek róla! Jimin annyira kibaszottul kívánatos, hogy nem tudok neki ellenállni.
-Tudod milyen kurva jól nézel ki? És csak az enyém vagy! - nézek mélyen szemébe, mire ő összeszorítja most kéken csillogó íriszeit. - Szeretem amikor kéken világítanak a szemeid. Olyan szépek olyankor. Ugye tudod Jimin, hogy nekem nem csak erre - húzom le róla nadrágját. - kellesz? - tekintetem belefúrom övébe. Végleg leveszem róla farmerját, így már csak egy boxer takarja előlem gyönyörű testét. Én is gyorsan lekapom magamról a pólóm, majd elhajítom valahova.
Rájövök, hogy nem lenne jó ha valaki benyitna, ezért felállok Chim-ről, aki érdeklődő szemekkel vizslat engem. Az ajtót kettőre zárom be a biztonság kedvéért. Ide aztán nem fog bejönni senki, akkor sem ha dörömbölnek. Bizony, megint magamévá fogom tenni Jimin-t és ebben senki nem állíthat meg.
-Ma kívánság műsor lesz. Azt csinálok veled amit te szeretnél. Szóval Jimin mondd csak... mire vágysz? - akasztom alsónadrágja korcába ujjam. - Ezt levegyem?
-Ighen... - nyöszörög és megemeli csípőjét. -... és vedd le a bilincset, kérlek. - néz rám könyörgő tekintettel. Lerántom róla alsóneműjét, majd a kulcsot elvéve az asztalról, nyitom ki a zárat, majd távolítom el kezéről a tárgyat, amit ő egy megkönnyebbült sóhajjal nyugtáz. Kicsit elmosolyodom, de nem hagy sok időt erre, mivel felém kerekedik, majd öltáncot kezd el járni.
Elsőre csak felém mászik, majd ringatni kezdi magát, mire én beharapott ajkakkal nézem a műsort, miközben érzem, hogy farkam megrándul nadrágomban a gyönyörű teste és arca láttán.
Egy kicsit hátrébb kúszik, majd már a nadrágon keresztül is látható erekciómra ül. Felsóhajtok az érzésre, ahogy fedetlen fenekét hozzádörgöli farkamhoz.
Pár percig még végzi ezt a tevékenységet, majd még lejjebb kúszik, így pont egy magasságba kerül merevedésemmel, amit vigyorogva figyel. A vágyfokozótól mindent sokkal intenzívebbnek érzek, ahogy gondolom ő is.
ČTEŠ
Álarc {Jikook} /BEFEJEZETT/
FanfikceVajon tényleg létezik a természetfeletti...? "-Mit szeretnél, Kookie? - hangjától csak még jobban beindulok. Halkan belekuncog a végébe, de a szoba csendjében angyalian cseng. Hajába túrok erőszakosan és ugyanilyen erővel visszanyomom fejét farkamma...