2019. November 15. ( Péntek )
Reggel arra kelek, hogy valaki böködi a vállam. Szokásosan morogva válaszolok a mély Jimin-nel teli álmaim megszakítójának egy "Hagyj, Jimin fontosabb, mint te"-t.
-Igazán? - kuncog rajtam lágy hangon Chim. Azonnal kikelek az ágyból és magamhoz ölelem annyira szorosan amennyire csak tudom. - Kookh... megfojtassz. - makogja. Kicsit engedek szorításomból.
-Annyira sajnálom, hogy ilyen vagyok veled. - nézek rá bűnbánóan. - Sokkal kedvesebb párt érdemelne egy olyan tökéletes személy maga mellé, mint te. - motyogom hajába amibe bele is puszilok. - De tudd... nagyon imádlak! - mondom határozottan.
-Én is téged Kook... - kezdi el simogatni hátam. - És nálad jobbat nehezen találnék. - kuncog fel.
Pár percig még ölelkezünk, de lassan elengedem, mert én még meztelen vagyok, szóval nem ártana lefürödnöm és felöltöznöm.
Jimin egy maci füles köntösben van, tehát gondolom ő már lefürdött. De amúgy... ez a köntös nagyon cuki. Mindjárt megzabálom benne!
-Elmegyek letusolni. Mindjárt jövök. - villantok felé egy féloldalas mosolyt. Aprót bólint, én pedig nem is várok, befoglalom a fürdőszobát, viszont nem zárom be az ajtót. Úgyis csak Chim van itthon.
Elkezdem beállítani a víz hőmérsékletét és a zuhanyfej alá állva várom, hogy végigfojjon rajtam a meleg víz.
Ahogy a bőrömhöz ér, megborzongok. Jól esik ez a fajta kényeztetés, ennyi mocskos dolog után.
A tusfürdőmért nyúlok és egy picit nyomva kezemre kenem el testem minden szegeletén — az intim területeim nem kihagyva —. Amíg ezt elvégzem leállítom a vizet, majd újra megnyitom a csapot és magamra folyatom a éltető elemet, ezzel lemosva rólam a sok-sok felgyülemlett koszt és egyéb bacit.
A saponom kezembe veszem és felpöccintem a tetejét, majd jobb végtagommal beletúrok tincseimbe, így elkenve benne a sampont.
Megmosom a hajam, majd pár percet állni hagyom és utána újra megnyitom a vizet, és hajamra folyatom.
Valaki kopog az ajtón.
-Ki az? - szólok ki oda se pillantva. Kilépek a zuhanykabin alól és a törölközőmért nyúlok. Elsőre testemet egy kicsit megtörlöm, majd hajamra rakom egy kicsit, hogy beszívja a víz egy részét.
-Jiminie. - szól vissza a kint álló. Leveszek egy köntöst a fogasról, felveszem, majd kiszólok neki:
-Gyere! - mondom és az angyal-démon-ember belép a szobába. Felsőtestem kezdi stírölni, mire nekem egy önelégült mosoly kúszik arcomra. - Tetszem? - vigyorgok, mint a tejbetök.
-El sem tudnám mondani mennyire... - nyel egyet és feje egyre jobban kezdi felvenni a vörös árnyalatot.
-Ha ki bámészkodtad magad, akkor elmondhatnád miért kerestél. - célzok arra, hogy miért akart bejönni miközben fürödtem.
-Reggel négy óra van... és péntek... ami azt jelenti... Jin volt itthon. Akkor keltem amikor bejött a lakásba. Elég furcsa arcot vágott... - baszki... hogy Jinnie mindig a legjobb pillanatban jön haza. Nem mellesleg... REGGEL VAN?! Mármint... oké, meg minden, de akkor is rohadt sokat aludtunk. - Tudom. - sóhajt fel. - És mégcsak nem is tanultunk.
-Hát hogyne. Tegnap olyan jót dugtam... miért akarnék tanulni? - mosolygok kacéran, mire pír önti el arcát és gyengén vállamba bokszol.
-Ne csináld már. - mondja szégyenlősen a fürdőkövet nézve. - Amúgy... csináltam reggelit. - ragyog fel arca és nagy mosolyra húzza ajkait, így szemei eltűnnek. Olyan aranyos ilyenkor... komolyan megzabálom. Mint egy mókus maci jelmezben.
-És mit csináltál? - kérdezem érdeklődést mutatva. A tegnapi kajám egyedül az a süti és asszem talán ettem reggelit is... azután a jó kis ágytorna után rámférne az evés.
-Tükörtojást baconnal, és pirítóssal. - mondja büszkén, mire elmosolyodom. Nem érdemlem meg őt... túl jó hozzám.
-Rendben! Menjünk! - lelkesedek fel és a konyha felé veszem az irányt ahol az asztalon meg is találom a két gőzölgő ételt. Megnyalom szám és beleszippantok a levegőbe. Imádom a tojás és a bacon illatát.
Odasétálunk az asztalhoz és leülünk oda. Miután Jimin is lerakta formás eperseggét a székre, nem is tétlenkedek, mint egy éheztetett farkas úgy kezdem el befalni a kaját. Már kijárt nekem ez a jó kis reggeli. Ebédelni meg elviszem Chim-et.
-Tényleg Jiminie... - köszörülöm meg torkom. Rám emeli tekintetét és látom ahogy egy falat pirítóst még lenyel. Én tudok várni. - Mi lenne ha ma elmennénk egy randira? - kérdem kedvesen.
-Benne vagyok! - tovább folytatja a zabálást miután megadta a választ. Kicsit elmosolyodom mohóságán, de nem lehetne rá haragudni. Nem tudom miért érzek így... soha nem voltam még ennyire szerelmes, mint most.
{Time Skip}
Már a suli felé tartunk. Én Chim derekát fogva sétálok, minél közelebb vonva ezt a gyönyörűséget magamhoz. Mostmár az sem érdekel, hogy megtudják azt, hogy biszex vagyok. Egyszerűen tudatni akarom mindenkivel, hogy aki csak egy rossz pillantást vet Jimin-re az megkeserüli, hogy megszületett. Komolyan olyan vagyok, mint az ÁVH az ötvenes években...
-Itt vagyunk. - állok meg a suli kapuja előtt, Jimin-t magammal húzva. Nem szólal meg csak várja az eseményeket. Ő akarta annyira, hogy felvállaljam. Én pedig nem vagyok rest ezt megtenni! Boldog vagyok, hogy kimondhatom, hogy ez a személy itt a jobbomon a párom. Örülök, hogy egy ilyen embert — igazából démont, ezzel még mindig nem békéltem meg — tudhatok a nap huszonnégy órájában magam mellet, és hogy csak az enyém. Enyém és senki másé.
-Te kis birtoklás mániás. - kuncog a mellettem levő a gondolataimon. Csak megforgatom szemeim. Na ja... ezt is meg kell szoknom mellette.
Miközben sétálunk a suli folyosóján már elengedem Jimin derekát és az ujjainkat fonom össze, ezzel jelezve, hogy van valakije, és ez a valaki — nagy szerencsémre — én vagyok.
A terembe beérve ledobom a helyemre a cuccom és a székbe ülök, miközben Jimin is lerakja a táskáját a helyére. Egy pillanatra behunyom a szemem és máris emlékképek ugranak be a tegnapról. Ezen az sem segít, hogy Chim egy gondolattól vezérelve az ölembe helyezkedik el.
Nem lesz ez így jó...
YOU ARE READING
Álarc {Jikook} /BEFEJEZETT/
FanfictionVajon tényleg létezik a természetfeletti...? "-Mit szeretnél, Kookie? - hangjától csak még jobban beindulok. Halkan belekuncog a végébe, de a szoba csendjében angyalian cseng. Hajába túrok erőszakosan és ugyanilyen erővel visszanyomom fejét farkamma...