XXXV. Repedés

893 68 29
                                    

Mivel én még egy csomó idő múlva fogok fellépni, ezért úgy döntöttünk páran, pontosabban öten — Namjoon, Hoseok, Jin, Jimin és én —, hogy keresünk valami olyan helyet, ahol nincsenek ennyien, és játszunk valami játékot. Elvileg Nam hoz alkoholt, addig mi keressük a helyet.

-Mit szólnátok a tornaterem másik feléhez? - kérdezem zavartalanul, körbe-körbe nézegetve. A terem ketté van osztva, az egyik oldalon a verseny megy, a másikat pedig üresen áll ilyenkor.

-Inkább menjünk az egyik öltözőbe, amit nem használnak! - találja fel magát Hoseok. Mindannyian egyetértően bólintunk, majd elmegyünk a távolabbi öltözőhöz, ahol tényleg nem tartózkodik senki. Én nem fogok amúgy így verseny előtt inni, Yoongi-éknek pedig szóltunk, hogy elmegyünk, és ha már az alattam lévő korosztály van, keressen meg minket. Nagyon sokan vannak, szóval lesz még az egy idő, mire én következek. Ez volt az egyik, amiért belementem. A másik pedig természetesen csakis Jimin miatt. Olyan könyörgő szemet vágott, hogy az valami felülmúlhatatlanul aranyos volt.

 Olyan könyörgő szemet vágott, hogy az valami felülmúlhatatlanul aranyos volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pár perc múlva Namjoon trappol be az ajtón, levágva magát Seokjin mellé. Nem érdekli, hogy mások is vannak körülötte, egy nyelves csókkal üdvözli bátyámat. Kicsit furcsa ezt így látni. Mi is ennyire nyálasak vagyunk Jimin-nel? Biztos...

-Na kezdjük! - csattan fel Hoseok. Sajnálom kicsit szegényt. Míg mi itt szerelmeskedünk, neki senkije sincsen, de száz százalék, hogy fog szerezni maga mellé valakit. Elég kedves, figyelmes és boldog személyiség, amit értékelni szoktak az emberek.

-Mit is akarunk játszani? - kérdi Nam tarkóját vakargatva, jobb karját még mindig Jin combján pihentetve. Látom, hogy testvérem kicsit sem ellenkezik, sőt, belesimul párja puha érintésébe. De amúgy tök jó, hogy őket nézem, hogy milyen nyálasak, miközben Chim szó szerint rajtam lóg...

 De amúgy tök jó, hogy őket nézem, hogy milyen nyálasak, miközben Chim szó szerint rajtam lóg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Na mindegy...

-Felelsz vagy Mersz? - kérdezi párom csillogó szemekkel. Ha mi olyat játszanánk, annak nem lenne jó vége.

-Nekem jó, csak egy kicsit turbózzuk fel az egészet... aki valamit nem akar megcsinálni, annak innia kell. Kivéve Kook-nak természetesen. Nem akarjuk, hogy elveszítse a versenyt, szóval drága öcsim, neked mindent meg kell csinálnod. - vigyorog bátyám. Aha... szóval arra megy ki a játék, hogy amíg én minden szarságot megcsinálok, addig ők végignézik. Hát persze...

Álarc {Jikook} /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now