Spoiler Alert a következő filmből: Az Aszfalt királyai.
Aki nem látta és meg akarja nézni az a "Spolier!" jeltől a "Spolier vége"-ig tekerjen le. Köszi a megértést.
Odalépkedünk az itt dolgozó emberhez, átadom a két jegyet, ő eltépi, majd a szokásos: "Négyes terem, jó szórakozást!" Után meg is indulunk az említett hely felé.
{Time Skip}
Spoiler!
A film végén Jimin elsírta magát. Nem csodálom, gyönyörű film volt, a Le Mans-on mindketten nagyon izgultunk, pedig tudtuk, hogy úgyis ki fog nyerni. De még így is nagyon szomorú vége lett a filmnek. Viszont egyszerűen fantasztikusan volt megcsinálva! A versenyek érdekesek voltak, Shelby jó fej volt, a főszereplőről pedig ne is beszéljünk. Viszont a vége... elég lehangoló lett, lehet jobb lett volna ha a huszonnégy órás verseny után levágják a filmet... nem kellett volna belerakni Ken Miles halálát, amit a kisebb-nagyobb megjegyzésekből lehetett kikövetkeztetni.
Jimin hangtalanul zokog, miközben arcán folynak le a könnyek, ezzel eláztatva a ruháját.
-Ne sírj. - mosolygok rá bíztatóan, pedig engem is meghatott a történet. - Ez csak egy film. - kezdem el lapát tenyeremmel letörölni könnyeit. Felállok a helyemről, majd felsegítve őt, indulok meg a kijárat felé, párom könnyeit törölgetve.
Még szipog párat, majd szorosan, a mozi kijárata előtt ölel magához.
-Elképzeltem ahogy veled történik ez a baleset! - zokog fel mégjobban. Olyan aranyos így. Kis érzékeny.
Megnyugtatóan kezdem hátát simogatni, miközben magamhoz ölelem.
-Soha nem fogsz versenyautót vezetni! - enged el és fenyegetően emeli fel mutató ujját, miközben egyik keze derekán pihen. Komolyan olyan, mint egy anyuka aki kiosztja a gyerekét, hogy ilyet nem szabadott volna csinálni.
Spoiler vége
-Jól van baba. - puszilok hajába. - Még haza kell mennünk átöltözni. - nyúlok kezéért, ő pedig kis mancsát az én tenyerembe helyezi.
{Time Skip}
Otthon vagyunk és Chim éppen az én ruháim közül akar magának választani valamit, mert szerinte az tökéletes rá. Ja persze, a ruhák fele úgy lóg rajta, mintha egy csöves lenne, akinek nincs mérete egy bizonyos ruhadarabból. Csak attól különbözik ő, hogy rajta jól állnak a ruháim, sőt még feletébb aranyos is bennük.
Végül egy barna, garbós pulcsit választ ki, egy szűk farmernadrág kíséretében. Jó ötlet a garbó.... legalább nem látszik, hogy mennyire ki van szopva a nyaka.
-Ez jó lesz akkor? - fogok meg egy fekete pulcsit és egy sötét kék farmert, majd felmutatom. Jimin csak bólint. Gyorsan lekapom magamról a ruháim, majd felöltözöm és Chim felé fordulok. - Na milyen? - mosolygok rá.
YOU ARE READING
Álarc {Jikook} /BEFEJEZETT/
FanfictionVajon tényleg létezik a természetfeletti...? "-Mit szeretnél, Kookie? - hangjától csak még jobban beindulok. Halkan belekuncog a végébe, de a szoba csendjében angyalian cseng. Hajába túrok erőszakosan és ugyanilyen erővel visszanyomom fejét farkamma...