Kook... én... - nyel egyet, majd nagyon halkan folytatja.
-Egy róka démon vagyok. - suttogja mire szemeim kikerekednek.
-Várj egy percet... ezt fel kell dolgozzam... - gondolkodok el. - Én... lefeküdtem egy róka démonnal... aki nem mellesleg a leggyönyörűbb lény a földön. Most meg a páromnak mondhatom. Jézus atya úristen. - leülök ágyamra törökülésbe. Kezeim ölembe hullanak és azokat vizslatom miközben ezer meg ezer gondolat megy át a fejemen egy szempillantás alatt.
Szóval összeszedve ennyi? - kérdem fejben mivel nem tudok megszólalni. A szavak egyszerűen torkomon akadtak és nem akarnak kiszabadulni. Vagyis nem tudnak. Megnémultam. Ilyen azoknak akikkel valami tragédia történt és azért nem beszélnek? Borzalmas érzés, hogy megszólalni sem bírok.
-Igen. - még bólint is egyet. Nagyot sóhajtok, majd tekintetem Jimin-re emelem aki még mindig rókaalakban van. Akkora késztetést érzek arra, hogy megcsókoljam gyönyörű ajkait. - Csak nyugodtan. - ezt így nehéz lesz megszokni. - Bocsi...
Kezdem visszanyerni hangom és bátorságom egy kicsit, így félve de Jimin ajkaira hajolok. Nem kezdem el mozgatni ajkaim, inkább csak várom reakcióját. Egy teljes percig nem is történik semmi, amikor ezt Jimin megunja és elkezdi lassan de annál biztosabban mozgatni száját. Belemosolygok a csókba és viszonzom azt. Végignyalok alsó ajkán, mire veszi a célzást és leereszti állát, így bejutást adva nekem szájába, amit kihasználva dugom át síkos nyelvem szájüregébe. Próbálom kihasználni a csók minden pillanatát, mivel ez olyan tökéletes. Mintha a felhőkbe lebegnék és csak mi ketten léteznénk Chim-mel. Felemelő érzés vele lenni, még akkor is ha tudom, nem ember. Szeretem és ennyi pont elég, igaz?
Elválok csodás ajkaitól amik csillognak és egy kicsit fel vannak dagadva a hosszúra elnyúlt csóktól.
Felállok az ágyról és felé nyújtom a kezem.
-Visszaváltozom. - mondja, majd arcára teszi két kezét és újra láthatóva teszi a piros és a türkiz lángot. Hirtelen megjelenik a fehér maszk a vörösen, míg a kéken világító kezében a fekete maszk. Jimin fülei pedig eltűntek a róka farkakkal együtt.
-Menjünk fürdeni. - mosolygok rá ő pedig mancsát a nagy lapát tenyerembe adja. Felhúzom az ágyról és megkeresem ruháit amit kezébe adok. Én is előveszem, majd kinyitom az ajtót. Körbenézek de látom, hogy senki sincs a házban. Vagyis... lehet itt van Jin... ohh... lehet végighallhatott minket? Jézusom..
-Te figyelmetlen marha. - kuncog Jimin. Szemet forgatok és megindulok magam mögött a szőkével a fürdőbe. El is érünk oda. Megnyitom a csapot és vizet engedek a kádba, majd megemelem a pille könnyű Jimin-t és beleülök őt az ölembe húzva. Pihe-puha haját kezdem el piszkálni, miközben ő keresi a tusfürdőt.
-Az az. - mutatok a keresett tárgyra. Kezébe veszi és megfordul ölembe. Kezébe nyom egy kicsit a tubusból, majd már tusfürdős kezével kezdi el simogatni hasfalam amibe bele-beleremegek. Kezei elsőre vállamat aztán hasam, majd ágyékom körüli részt kényesztetik. Egyre szaporábban veszem a levegőt ahogy kezei egyre lejjebb vándorolnak.
Jimin egy ötlettől vezérelve végighúzza mutató ujját tagomon amitől egy kisebbet sóhajtok.
-Tetszik ez a hang... - mondja miközben újra végighúzza ujját farkamon. Mostmár nem sóhajtozom csak morgok az érzésre. Jól esik az, hogy Jimin-nel csinálhatok ilyeneket és nem olyan mint egy szende szűz, de ha így folytatja a végén megint megdugom. - Én nem bánnám. - néz fel rám elködösült szemekkel. Biztos vagy ebben? - Igen.
-Teh akhartad.
-Pontosan. - mosolyog, mint egy kisgyerek. megfordítom tengelye körül, majd ujjaimat szájához emelem. Érti a célzást és elkezdi szopogatni hosszú végtagjaim. Hajába túrok és hátrarántom fejét, így ő pont felém néz csillogó szemeivel miközben ujjaimmal játszadozik. Az az ártatlan tekintet... istenem de kedvemre való... én is vágytól ködös szemeimmel lesem következő tettét. Egy pillantra meg is állok minden mozgásomban és már csak annyit veszek észre, hogy Jimin az én ujjaimmal kezdte el kitágítani saját magát.
KAMU SEDANG MEMBACA
Álarc {Jikook} /BEFEJEZETT/
Fiksi PenggemarVajon tényleg létezik a természetfeletti...? "-Mit szeretnél, Kookie? - hangjától csak még jobban beindulok. Halkan belekuncog a végébe, de a szoba csendjében angyalian cseng. Hajába túrok erőszakosan és ugyanilyen erővel visszanyomom fejét farkamma...