XXXII. Repedés

1.2K 77 38
                                    

Szadista-Mazochista felállás! Veszély! Veszély! Bíp-bíp!

Jimin szemszög

Jungkook-hoz érve azonnal leveszem cipőm illedelmesen, majd a helyére teszem. Eléggé lefáraszt az, ha használom az erőmet ilyen mértékben. A csábítás mindig is egy nehezen megtanulható és kontrollálhatatlan képesség volt. Nem vagyok valami szerencsés. Eléggé elbaszott engem isten, ha egyáltalán létezik. Amúgy nem létezik. Mindegy.

A nappaliba veszem az irányt és ledobom magam a kanapéra. Teljesen elterülök rajta, konkrétan besüpped alattam az anyag. Már hunynám le a szemeim, amikor vélhetőleg Kook mellém telepszik, kezében a távirányítóval. Ránézek arcára és elmosolyodom. Olyan aranyos mikor koncentrál, most pedig olvassa a filmek címeit, hogy mit nézzünk. Gondolom jót akar választani, de nekem úgyis minden jó, amit vele nézhetek.

-Jimin, te mit szeretnél nézni? - néz le rám Kook és amikor meglát, valami furcsa csillogás fut végig íriszein.

-Hmm... - gondolkodok el. Nem nagyon néztem eddig filmeket, szóval nem igazán tudok mit mondani. - Válassz te. - mosolygok rá szerényen és ártatlanul. Szinte látom, hogy mennyi minden fut át az agyán, majd visszamosolyog rám, de ez nem az a kedves mosoly... ez teljes mértékben perverz, amit nem tudok hova tenni.

A címek angolul vannak kiírva, szóval még azt sem tudom megállapítani milyen típusú film lehet. Azt írja filmdráma. Ohh... akkor valami romantikusat nézünk?

Fifthy shades of gray.

Remélem jót választott, szeretnék megnyugodni, mivel elég fáradt vagyok most. Remélem jó kis romantikus filmet indít el. Például egy gyönyörű lánnyal és egy helyes fiúval.

Elindítja a filmet. Figyelmesen nézem, hogy mi történik a képernyőn. Kook ölébe hajtom fejem és úgy nézem tovább a filmet.

Egy csaj akar állásinterjúra menni. Hát igen, dolgozni kell. Alap dolog.

Az interjún találkozik a férfival. Akkor ő lenne a másik főszereplő? Minden bizonnyal.

{Time Skip}

Hát öhmm... asszem ez a film nem éppen romantikus jellegű. Kooksie se tudta volna mit választ? Tekintetem kapkodom a pornón és Jungkook-on, hátha rájövök, hogy mi járhat a fejében, de csak beharapott ajkakkal néz rám.

Ez a "film" vagy nem tudom minek nevezzem, szado-mazo felállást mutat. Lehet Kook az ilyen szexet szereti? Végül is, egyszer már volt hasonló köztünk, de ennyire mélyen még soha nem mentünk bele a dolgokba. Lehet engednem kéne neki.

-Kook... - kezdem halkan, de mégis határozottan. - Miért ezt a filmet választottad? - ülök fel elvéve fejem öléből, amin már egy enyhe dudor keletkezett, ezért elég kényelmetlen volt benne feküdni.

-Ahh Jiminie... - sóhajt fel hátra hajtva fejét, elnyitva ajkait. - Úgy kipróbálnám ezt veled. - biccent a film felé, amiben a csak jelenleg rohadt magas hangon nyögdécselő csajt mutatják. Jungkook egy egyszerű mozdulattal kikapcsolja a filmet, majd rámnéz, kicsit összeszűkített szemekkel. Újra hátracsapja fejét a kanapéra, a lába között lévő merevedés pedig egyre csak nagyobb lesz.

-Az ilyet szereted? - nyelek egy nagyot és beharapom alsó ajkam, majd végignyalok rajta, ezzel szexi hatást elérve.

-Ighen... - sóhajt bele az egyszavas mondatba.

-Akkor... Próbáljuk meg... - mondom kicsit félve, de nagyon felcsigázva. Nem csak őt érdekli a teljes körű BDSM, hanem engem is. Izgat a gondolat, hogy mégjobban alá vetem magam neki és azt csinál testemmel, amit csak akar.

Álarc {Jikook} /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now