Sezen Aksu ~ Sen de benim gibi gerçekleri biliyorsun
Sezen Aksu ~ Lütfen Görmeyeyim Seni
Artık hayatımdan çıksan diyorum
Bu ikili delilik sona erse
İkimiz için de en hayırlısını diliyorum
Hiç olmamış gibi davranabilmeyi
Bu yok ediciliği anlayabilmeyi
Bir bilsen ne kadar yürekten istiyorum
Lütfen
Görmeyeyim seni
Bir yerlerde karşıma çıkma
Konuşmayalım, bakışmayalım
Ne olursun
Bugünden önce ve sonra, tüm cümlelerimin sahibine ithaftır... Her daim benle ve huzurla kalman dileğiyle Can İç'im...🌙
18 gün sonra... (9 Ekim 2021)
Siyah ceketimin üzerine siyah uzun kabanımı da giydiğimde üzerimde siyah dışındaki tek şey safir yüzüğümdü. Daha çok parlıyordu bugün sanki.
Siyahlara bürünmeme rağmen bir diğer renk de elimde tuttuğum beyaz kasımpatı buketiydi. Ama onlar da siyah tülle sarmalanmışlardı. Gitmeye hazırdım.
Aşağı indiğimde Serkan yanıma ilerledi. "Günaydın Bilge Hanım. Bunları da benim yerime bırakır mısınız?" diye sordu hüzünle.
Elindeki kırmızı karanfillere baktım. "Tabi. Sen de yola çıkıyorsun değil mi?" diye sordum sakince. Ben sevdama gidiyordum bugün kaybettiğim, o ise abisine...
"Benden de selam götür." dedim ve onaylayıp başını eğdiğinde arabama ilerledim. Hava kapalıydı. Rüzgarlıydı ve muhtemel yağmur bastıracaktı. Olsundu. Fırtınaya alışkın bir ruh yağmura şükür sunardı...
Yola çıktığımda telefonumun melodisiyle irkildim. Ozan arıyordu. Sesi arabama yayılırken burukça gülümsedim. "Güzelim..."
"Efendim Paşam?" dedim sesimin titreyişine engel olmak için çabalarken. Bugün yalnız kalmak istediğimi bildiği için ben hiçbir şey söylemeden bahane bulacaktı yine ortadan kayboluşuna...
Ozan'ın ince düşünceleri beni büyülüyordu.
"Ben bu akşam Mihri'yi yemeğe çıkarayım diyorum. Ne zamandır görüşemedik. Oradan da otele geçerim son evraklar için masaya oturmana az kaldı, senin için bir sorun olur mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER DEVRİMİ (01.29) Tamamlandı
Bí ẩn / Giật gânHer şey zamansız bir ölümle başladı. En değerlim kollarımda can verirken içimde çoktan bir savaş başlatmıştım. Savaşım ölüm meleğine değil, onu benden koparmak için ölüm meleğini davet eden kirli ruhlara karşıydı. İçimi dolduran kin, akıttığım her...