36 şehidimiz için Allah'tan rahmet, ülkemize baş sağlığı diliyorum. Üzerimizdeki kara bulutlardan en kısa sürede kurtulmak dileğiyle...Vatan sağolsun...
❄ Cem Adrian~Her şey çok sevmekten
"Her şey çok sevmekten.
Hepsi çok özlemekten.
Vuruldum aynı yerimden.
Düştüm çok yükseklerden."Devrim'le yaptığımız ve imzalarını ruhlarımızda taşıdığımız anlaşmanın üzerinden bir hafta geçmişti. Bir hafta boyunca Ozan gözlem yapmıştı ve Devrim'in verdiği bilgileri doğrulamıştı. Yarın ortak olarak ilk işi yapacaktık. Ama ona güvenmem elbet zaman alacaktı.
Ofisten ayrılıp şirkete uğramak amacıyla arabama bindim. Radyoda gezinirken denk gelen şarkıyla durdum. En sevdiğim sanatçı: Sezen Aksu. Sesi açtım ve o muhteşem ses arabaya yayıldı.
Hasret oldu ayrılık oldu
Hüzünlere bölündü saatler
Yutkunmak istedim ama başaramadım onun yerine camı araladım. Eşlik etmeye başladığım şarkı, bir çocuğun yanlışlıkla kırdığı vazonun parçaları gibi kalbime batıyordu.
Çocuk, annesini sevdiği vazonun kırıklarını toplarken izliyor ve her parçada içinde büyüyen vicdanla baş etmeye çalışıyordu.
Gördüm sarkan iki damla yaş
Ayrılıkta sevgiyle beraber
O yaşlar yüzünden ağlamamaya yemin etmiştim. Gözlerim küsmüştü yaşlara...
Bir şarkı bir şiir gibi
Yaşadım canım acıları
Senden bana hatıra şimdi
Sakladığım sevgili kederler
Saklıyordum ama günü gelince dökülecekti birer birer her şey...
Bir sır gibi saklarım seni
Bir yemin bir gizli düş gibi
Sır gibi sakladığım şey bana vadedilmiş bir intikamdı.
Ben bu yükü taşırım sen git
Git acılarla....
Ağırdı. Çok ağırdı ama kimse engel olamamıştı.Ben bile... Acılarla gidenin ruhu, insanlara acı verdiğimde huzur bulacaktı. Benim acımsa hiç dinmeyecekti.
Sen ağlama dayanamam
Radyoyu kapattım. İlk kez bir şarkıyı bitiremedim. Akıtmadığım yaşlara saygısızlık olurdu zaten tamamını dinleyebilmek. Sağa çektim. İnip arabanın önüne oturdum. Yanımdan geçen arabalar bir yerlere yetişmekten başka dertleri olmayan insanlarla doluydu. Hepsi saçmalıktı, bir amacım olmasa tutunamazdım hayata.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER DEVRİMİ (01.29) Tamamlandı
Misterio / SuspensoHer şey zamansız bir ölümle başladı. En değerlim kollarımda can verirken içimde çoktan bir savaş başlatmıştım. Savaşım ölüm meleğine değil, onu benden koparmak için ölüm meleğini davet eden kirli ruhlara karşıydı. İçimi dolduran kin, akıttığım her...