Sorry guys diatas kesulitan yang berlaku. Suddenly chap 1 WA hilang, so here we go with the new version of Wardah Arinna.
-
"I said get out, you dickhead!" Suara Aiden yang memetir dari dalam bilik pejabatnya membuatkan staf-stafnya mula seram sejuk. Salah seorang staf perempuan yang baru sahaja ditengking tadi keluar sambil menundukkan kepalanya.
Air mata mengalir laju dari tubir matanya. Such a badluck today, huh. Bisiknya didalam hati.
Manakala Aiden didalam bilik meraup kasar wajahnya. Dia bengang sungguh dengan perangai lembab perempuan itu. Macam mana dia boleh diterima kerja disyarikat miliknya jika berperangai sebegitu rupa? Pelik sungguh.
Tali lehernya dilonggarkan sedikit. Fikirannya menerawang teringatkan perempuan sundal dirumahnya. "Tak boleh jadi, aku kena balik rumah," Bisiknya sendiri.
Kunci kereta diambil bersama telefon bimbit, kemudian dia berlalu keluar dari bilik pejabatnya. Dia ada 'kerja' yang mahu dibuat bersama perempuan sundal itu.
-
WARDAH menyeka peluh yang mengalir didahinya kerana penat mengemas rumah. Iya, memang ada pembantu rumah akan tetapi dia bosan tiada kerja yang mahu dilakukan. Namun, hari ini hatinya berasa tidak sedap hari ini seperti ada sesuatu yang buruk bakal berlaku.
Dia meneruskan pekerjaannya dan menghalau perasaan tidak sedap itu. Sedang asyik dia mengelap meja didalam biliknya, pintu biliknya tiba-tiba dirempuh kasar. Terhinjut bahu Wardah dibuatnya. Liurnya ditelan kerana wajah Aiden seperti mahu membahamnya.
"T-tuan dah balik?" Segera dia berdiri dengan tegak walaupun lututnya sudah lembik melihat urat-urat hijau yang timbul disekitar dahi Aiden.
"Kau buat apa sampai tak dengar aku panggil? Dasar perempuan sundal tak sedar diri hidup menumpang!"
Terjerit Wardah apabila pipinya dilempang kasar. Rambutnya yang panjang mengurai dicengkam kuat. Habis tubuhnya diheret oleh Aiden menuju ke arah bilik lelaki itu.
"Tolong lepaskan saya Tuan, saya minta maaf! Sakit Tuan!" Rayuan Wardah tidak dihiraukan langsung malah dia tersenyum sinis. Puas hati dia dapat menyiksa perempuan sundal itu.
Gunting didalam laci dicapai lalu dia mencangkung dihadapan Wardah dengan tangannya yang langsung tidak melepaskan cengkaman rambut perempuan itu. Membulat besar mata Wardah. Air matanya sudah membasahi pipinya.
"Lain kali," Dia berhenti seketika lalu gunting itu menghampiri rambut Wardah.
"Jangan Tuan, j-jangan!" Tawa sinis Aiden pecah. "Jangan bela rambut panjang-panjang kalau dah tahu diri tu pekak"
Rambut Wardah dipotong sehingga memcapai paras leher. Wardah hanya mampu berserah melihat mahkotanya dikerjakan oleh Aiden. Kejam! Lelaki ini sungguh kejam!
Selesai mengerjakan rambut Wardah, Aiden mengheret lagi tubuh perempuan itu menghampiri iron board.
"T-tuan nak buat apa ni?"
"Shhh," Aiden meletakkan jari telunjuknya dibibir Wardah.
"Aku nak kau diam!" Aiden menghidupkan suis iron dan menunggu sehingga iron itu berubah suhu. Wardah yang masih teresak-esak seperti tahu apa yang bakal berlaku terhadapnya nanti dipandang sinis.
Kasihan? Zero.
Dia rasa puas! Aiden amat berterima kasih kepada Uwais yang bodoh itu kerana sanggup membiarkan adiknya hidup didalam neraka yang dia cipta.
Plug iron dikeluarkan dari soketnya dan kemudian iron itu dibawa ke lengan Wardah.
"Argh! Tuan! Sakit!" Wardah menolak-nolak tangan Aiden namun tidak berhasil. Kulitnya terasa melecur sehingga ke tulang. Aiden tertawa puas.
Seminit kemudian, barulah dia melepaskan iron itu dari lengan Wardah. "Now, kau layan aku sampai aku puas!" Tali pinggangnya terus dilonggarkan.
Langsung dia tidak memikirkan Wardah yang sudah terkulai dan menggigil kerana terlalu sakit. Sungguh kejam hati seorang Aiden.
-
MALAM sudahpun melabuhkan tirainya. Aiden mendengus kecil apabila telefonnya berbunyi nyaring meminta diangkat.
"Hello, don't disturb me you fucking asshole" Baru sahaja dia mahu menekan butang tamat panggilan, suara wanita yang menyapa gegendang telinganya terus mematikan niatnya.
"Ilya? For real lah you sampai airport?" Aiden terus duduk dan bersandar di kepala katil. Sebelahnya yang sudah kosong dipandang sekilas. Lantak lah perempuan tu nak pergi mana pun.
"Okay, you tunggu tau jangan lari. In a few minutes I sampai" Aiden terus mematikan telefonnya. Keadaan katil yang berselerak gara-gara aktiviti dia bersama Wardah tadi dibiarkan lalu dia terus bersiap untuk menjemput buah hatinya di lapangan terbang.
Setibanya di lapangan terbang, Aiden mencari-cari kelibat Ilya. Dan tiba-tiba dia dikejutkan dari belakang. Aiden dan Ilya tergelak serentak.
"You ni nakal betul! Nasib I tak ada sakit jantung! Kalau tak, tak merasa you nak kahwin dengan I" Aiden mencuit hidung Ilya. Rindunya tidak dapat diungkap dengan kata-kata.
"I miss you, jom pergi syurga dengan I?" Aiden mencapai bagasi Ilya. Ilya pula mengenggam jari jemari Aiden dengan erat. "Let's go, I pun tak sabar. Missing you like hell, sayang"
"You makin nakal. I tak kuat, pretty" Aiden tersenyum nakal. Aiden menyambung lagi. "Can't wait to taste you, milady"
-
TANGANNYA ditadah untuk berdoa. Manik-manik jernih mula timbul ditubir matanya. "Ya Allah, permudahkan urusanku malam ini. Aku memohon ampun kepadaMu jika perbuatanku ini salah, Ya Allah. Hambamu yang hina ini tidak tahan lagi, tidak mampu untuk meneruskan perjuangan lagi. Ya Allah, Ya Tuhanku kau bukakan lah pintu hati suamiku. Kau tebarkanlah cahaya hidayahMu buatnya. Aamin Ya Rabbal Alamin"
Dia sudah tekad! Dia tidak kisah jika digelar isteri nusyuz sekalipun. Wardah tidak mampu lagi untuk bertahan. Dia harus keluar dari neraka ciptaan Aiden.
Beg pakaian yang baru dikemas petang tadi direnung kemudian dia mengeluh perlahan. Dia tidak tahu sama ada keputusannya ini salah atau tidak. Tapi ini sahaja jalan penyelesaian yang dia boleh fikirkan.
Dia merebahkan diri diatas sejadah sambil bibirnya berzikir, menyebut nama-nama Tuhan Yang Maha Esa. Tanpa sedar, dia sudah pun terlena diatas sejadah.
YOU ARE READING
Wardah Arinna ✓
RomanceWardah Arinna : Kerana dendam, jiwa dan raganya disiksa Dilayan seperti pelacur sungguh meretakkan jiwanya. Namun perasaan cintanya terhadap suaminya tidak pernah pudar walau sedikitpun. Wardah cuba bertahan untuk terus hidup didalam neraka yang di...