Po wczorajszej napaści Zayna na mnie w nocy bałam się przy nim zasnąć. Iść gdzieś indziej też nie mogłam bo Zayn zamknął drzwi. Usiadłam na parapecie okna i patrzyłam się przez okno. Bałam się Zayna.
-Chodź tu do mnie
Spojrzałam na Zayna a potem znowu odwróciłam głowę. Nie mam najmniejszego zamiaru z nim rozmawiać. Po prostu się bałam do niego odezwać. Zayn podniósł się i podszedł do mnie.
-Hej, co jest?-Złapał mnie delikatnie za podbródek i zmusił bym na niego popatrzyła
On na serio myśli, że po tej napaści się do niego odezwę.
-Przepraszam słońce. Nie chciałem cię zranić.
Zayn nachylił się i musnął moje usta
-Nie oddasz? W poniedziałek było tak miło
Musiałam się na siłę powstrzymywać by się nie uśmiechnąć. Naprawdę było miło się z nim całować. Jednak to nie zmienia faktu, że dalej jestem na niego zła.
-Mam cię siłą zanieść do łóżka?
Znowu siła. Czy teraz wszystko będzie po przez siłę? A może ja mam paranoje i wszystko wyolbrzymiam? Zayn wziął mnie na ręce i zaniusł do łóżka. Moją głowę położył sobie na klatce i na włosach złożył pocałunek.
-Tak lepiej. Nie uważasz? Słońce?
Zamknełam oczy i udawałam że śpię. Zayn cudownie pachniał. Przyzwyczaiłam się, że męskie kosmetyki śmierdzą. No przynajmniej te taty. Jednak mój przyszły mąż pachniał cytryną i papierosami.
-Jutro zostaniesz sama jednak niech ci nie przyjdzie do głowy by mi uciekać. I tak będę o tym wiedział.
Pff. On myśli że ja będę sobie grzecznie tutaj siedzieć? Nie doczekanie jego. No i dlaczego sama? A dziewczyny?
Otworzyłam oczy i spojrzałam na Zayna. Uniosłam różnież jedną brew w geście zapytania
-Rodzice Kate i Sharon zapłacili już raty. Wszystkie. Więc jutro odwiozę dziewczyny do ich domu
A mój tata? Dlaczego on nie może zapłacić? Tata Sharon ma mniej pieniędzy niż mój ojciec a potrafił zapłacić.
Będę musiała jutro zapytać Zayna czy tata coś wpłacił.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku
CZYTASZ
Oddana Z.M
RomanceBogaty biznesmen ma dług u szefa mafii ale zamiast pieniędzy oddaje mu jedną z najważniejszych osób w swoim życiu Opowiadanie zawiera przekleństwa