♥♡♥♡♥
Jungkook memandang sekeliling kantin sekolah itu.Bibirnya mengukir senyuman manis apabila melihat seseorang yang dia cintai.
Dia menuju ke arah Eun Ra lalu duduk di sebelahnya.Bahu mereka bersentuhan.
Terkejut Eun Ra melihat Jungkook tiba-tiba duduk di sebelahnya.
"Kau buat apa ni?Nanti orang nampak kita macam mana?"kata Eun Ra lalu berdiri tapi Jungkook cepat-cepat menarik tangannya supaya duduk semula.
"Biarlah mereka nampak kita.Duduklah."kata Jungkook lalu tertawa kecil.
Eun Ra duduk semula lalu memandang sekeliling kantin.Ada beberapa orang pelajar yang sedang memandang mereka.
"Mereka sedang tengok kitalah,Jungkook."kata Eun Ra.
Jungkook memegang dagu Eun Ra supaya memandangnya.
"Biarlah mereka.Kita bukannya ganggu mereka pun."kata Jungkook lalu mengenyitkan matanya.
Pipi Eun Ra merona merah.Jantungnya bergedup laju apabila melihat Jungkook berbuat begitu.
"Ish,apa ni."kata Eun Ra lalu memandang ke arah lain.
Tanpa mereka sedar,ada seseorang memerhatikan mereka dari tadi.Hatinya sakit.
"Tak guna kau,Eun Ra."kata Selena lalu pergi dari kantin sekolah itu.
-------------
Jimin tersenyum apabila melihat seseorang yang dia cintai.Dia menuju ke arah Hyo Rin lalu mendepakan tangannya.Menghalang Hyo Rin daripada berjalan.
"Apa lagi yang kau nak?"soal Hyo Rin sambil berpeluk tubuh.
"Aku nak kau."kata Jimin lalu senyum.
"Tapi aku tak nak kau.Ke tepi,aku nak jalan."kata Hyo Rin.
"Tak nak."kata Jimin lalu menjelirkan lidahnya.
"Kau ni memang-"
Baru sahaja dia mahu memukul Jimin,tiba-tiba ada seseorang menolak tubuhnya dari belakang menyebabkan dia terpeluk Jimin.
Dan Jimin pula memeluk pinggang Hyo Rin dengan erat.
Jantung Hyo Rin berdegup laju apabila mereka bertentangan mata.
"Aku cintakan kau,hyo Rin."kata Jimin lalu senyum.
Hyo Rin menolak tubuh Jimin sehingga terjatuh di atas lantai.
"A-aku tak cintakan kau lah!"kata Hyo Rin lalu mempercepatkan langkahnya.
Jimin tertawa kecil sambil menggelengkan kepalanya.Tiba-tiba ada seseorang menghulurkan tangan kepadanya.
YOU ARE READING
[C] First Love And Last Love || Jjk
FanfictionBukan senang untuk buat dia jatuh cinta.Tak mudah untuk mencuri hati dia. Start:26.11.2019 End:11.6.2020