25♥

175 18 22
                                    

Eun Ra menonton televisyen sambil memegang bantal kecil. Dia tengah tengok cerita hantu sebenarnya.

Dia terkejut apabila terdengar bunyi loceng rumah. Dia terus menuju ke arah pintu lalu membukanya. Dahinya berkerut apabila melihat seorang lelaki sedang membelakangi nya.

"Siapa?"tanya Eun Ra, ingin tahu.

Lelaki tersebut menoleh ke arahnya lalu tersenyum. Eun Ra terkejut apabila melihat lelaki dihadapannya ini.

"Lama tak jumpa dengan kau, sayang."kata lelaki itu sambil mengusap kepala Eun Ra.

"Yeonjun, kau buat apa dekat sini?"kata Eun Ra sambil memandang Yeonjun yang berada di depannya.

"Heheh, aku dah lama tak balik sini

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Heheh, aku dah lama tak balik sini. Aku rindu kau sangat-sangat."kata Yeonjun lalu memeluk tubuh Eun Ra dengan erat.

"Hm, baguslah kalau kau ada dekat sini dengan aku. Aku bosan seorang diri dekat sini, jom."kata Eun Ra sambil menarik tangan Yeonjun supaya masuk ke dalam rumahnya.

"Eh, tunggu sekejap. Aku nak ambil bagasi aku dalam kereta."kata Yeonjun lalu menuju ke arah kereta miliknya.

----------------

Jungkook terus membaringkan tubuhnya di atas katil setelah selesai membuat tugasan yang diberikan oleh cikgu.

"Hm, siap juga kerja aku. Sekarang nak buat apa, ek?"kata Jungkook sambil berfikir.

"Ha, aku tahu apa nak buat."

Jungkook terus mengambil telefon di atas meja lalu menghubungi Eun Ra.

"Hello? Kenapa call saya ni?"kata Eun Ra di dalam talian.

"Saya nak ajak awak keluar malam ni. Awak nak tak?"kata Jungkook dengan teruja.

"Err, maaf Jungkook. Saya sibuk hari ni, hari lain kita keluar ya."kata Eun Ra.

"Hm, baiklah kalau macam tu. Jumpa awak dekat sekolah esok."kata Jungkook.

"Okey. Awak tak perlu ambil saya dekat rumah, awak terus jer pergi sekolah."kata Eun Ra.

"Eh, kenapa pula?"soal Jungkook.

"Ada orang hantar saya ke sekolah esok. Bye."kata Eun Ra lalu menamatkan panggilan.

"Hm, selalunya dia okey jer kalau aku ajak keluar. Dia tak pernah cakap sibuk pun. Hm, fikir positif lah."kata Jungkook lalu membuka aplikasi Mobile Legends.

-------------

"Kau tengah bercakap dengan siapa tu?"tanya Yeonjun sambil duduk disebelah Eun Ra.

"Hm, tak ada sesiapa pun."kata Eun Ra lalu senyum.

"Baiklah. Kau pergilah tidur sekarang. Besok sekolah kan."kata Yeonjun.

"Tak naklah. Eun Ra tak mengantuk lagi."kata Eun Ra.

"Aip, jangan nak melawan cakap. Pergi masuk bilik sekarang kalau tak nak aku dukung kau masuk dalam bilik."kata Yeonjun sambil memandang Eun Ra.

"Yelah yelah, Eun Ra pergi sekarang. Kau pun kena tidur juga, esok sekolah."kata Eun Ra lalu mempercepatkan langkahnya menaiki tangga.

"Eh eh, hati-hati naik tangga tu. Nanti terjatuh pula."kata Yeonjun dengan nada risau.

Yeonjun menggelengkan kepala lalu tersenyum.

❤️TBC❤️

A/n:Apa sebenarnya hubungan Eun Ra dengan Yeonjun?Hahah,anda akan tahu tak lama lagi.🌚

[C] First Love And Last Love || JjkWhere stories live. Discover now