"Hey,sudahlah tu.Mati pula anak orang nanti kau kerjakan."kata Hani.
Selena tersenyum sinis lalu melepaskan rambut Eun Ra.Sampai pengsan Eun Ra,dia kerjakan.
"Biarlah dia mati.Baru puas hati aku."kata Selena dengan selamba.
"Jadi,kita nak buat apa dekat dia sekarang?"soal Hani.
"Tinggalkan dia dekat sini.Kita kurung dia dekat dalam tandas ni."kata Selena lalu mengunci pintu tandas dari luar.
"Jom,kita balik.Aku penat ni."kata Hye Rin.
"Okay,mari kita balik."kata Selena lalu keluar dari tandas diikuti oleh kawannya.
Kasihan si Eun Ra yang dikurung di dalam tandas.Tiada sesiapa yang tahu dia berada di dalam tandas itu.
-----------
✨Jungkook pov
Aku keluar dari tempat persembunyian apabila melihat Selena dan beberapa orang kawannya keluar dari tandas.
Ya,aku tahu apa yang berlaku tadi.Bukan aku tak mahu tolong.Cuma aku sudah terlambat,aku tak dapat nak tolong dia.
Tak apa,aku akan uruskan mereka besok.Jangan lupa,aku ni pengawas sekolah.
Perlu ke aku masuk?Kalau dibiarkan kesian pula.Walaupun aku ni nampak macam tak peduli tapi dalam hati aku tiada sesiapa yang tahu.
Aku pandang ke kiri dan ke kanan sebelum masuk ke dalam tandas perempuan.Itu pun sebab terpaksa.Terpaksa!
"Eun Ra.."panggil aku sedikit kuat.
Aku periksa pintu tandas ni satu persatu.Sampai pada pintu tandas yang terakhir,ianya berkunci.
"Eun Ra,kau ada dekat dalam ke?"soal ku.
Senyap.Dia tidak menjawap.Aku syak yang dia pengsan.
Aku tendang pintu tandas ni sampai ianya terbuka.Aku terkejut apabila melihat dahi Eun Ra berdarah.Oh my god,sampai hati mereka buat macam ni.
Aku mencangkung di depannya lalu mencempung tubuhnya.Kecil sahaja tubuh dia,senang saja nak angkat.
"Bertahanlah,Eun Ra."
✨End Jungkook pov
-----------
Wajah Jungkook dipandang lama.Tidak pernah dia melihat Jungkook risau sebegini.
"Janganlah risau,Jungkook.Dia baik-baik sahaja."kata Hoseok sambil menepuk bahu Jungkook.
"Mana ada aku risau.Merepek sahaja kau ni."kata Jungkook.
"Tak payah nak tipu akulah,Jungkook.Aku kenal kau macam mana.Selama ni,kau mana pernah dekat dengan perempuan."kata Hoseok.
"Mana ada aku tipu.Di kira baiklah aku tolong dia tadi."kata Jungkook.
Hoseok hanya tersenyum sahaja lalu menepuk bahu Jungkook.
"Aku balik dulu,ada banyak lagi kerja yang perlu aku buat."
Ya,Hoseok ni adalah doktor.Dia sepupu Jungkook.
"Baiklah."
YOU ARE READING
[C] First Love And Last Love || Jjk
FanfictionBukan senang untuk buat dia jatuh cinta.Tak mudah untuk mencuri hati dia. Start:26.11.2019 End:11.6.2020