အခန္း-၉

9.5K 1.6K 66
                                    

"အေမ သားဘက္မွာရွိတယ္"

"ဘာလို႔ ဒီလိုဟာေတြသင္ဖို႕လိုအပ္တာလဲ" ခ်န္လင္ မ်က္လံုးေတြပါကၽြတ္ထြက္ေအာင္ငိုခ်င္လာသည္..

ဒီလိုစာအုပ္ေတြက အိမ္မွာတိတ္တိတ္္ေလး ဖြက္ထားရမယ့္ အရာေတြမဟုတ္ဘူးလား.. လူေရွ႕ ေပၚတင္ၾကီးထုတ္ျပီး ဗြင္းဗြင္းရွင္းရွင္းေျပာရမယ့္ အရာေတြမွမဟုတ္တာ

ခရမး္ေရာင္ က်ဲက်ဲက ဆက္ေျပာသည္.. "ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ခ်င္ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ဆိုတာ က်ားေတြၾကားထဲက နဂါးမို႔လို႔ပဲ"

အဲ့တာ ကၽြန္တာ္နဲ႕ ဘာဆိုင္လဲ !

သူ႔ဘာသာ အရည္အခ်င္းရွိလို႔ က်ားေတြၾကား အေမာက္္ထေပါက္ေနတာနဲ႕ သူက ဘာလို႔ အ၀ွာလုပ္နည္းေတြသင္ရမွာလဲ..သူသာ ေကာင္းကင္ ကဆင္းသက္တဲ့ ရွားမွရွား မိုးက်ေရႊကိုယ္ဆိုလဲ သူနဲ႕ တူမယ့္တန္မယ့္ ပါ၀ါရိမ္းက်ား သြားယူေလ...

"ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ကို လက္ထပ္ခ်င္တဲ့သူေတြက အရမ္းမ်ားတယ္" သူမက တည္ျငိမ္စြာ ဆက္ရွင္းျပသည္.. "သခင္ေလးက ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ကို သခင္ေလးမွ သခင္ေလး တန္းတန္းစြဲေစခ်င္ရင္ေတာ့ ကာမအနုပညာ တစ္အုပ္လံုးကို ဖြတ္ဖြတ္ညက္ညက္ေက်ေအာင္ေလ့က်င့္ထားမွရမယ္"

ခ်န္လင္ ငယ္ထိပ္ မိုးၾကိဳးပစ္သြားသည္.. အဲ့ဒီစကားကို ဘယ္လိုမ်က္နွာအေနအထားနဲ႕ ျပန္တံု႕ျပန္ရမလဲပင္မသိ..

" စလို႔ရျပီလား.." ခ်န္လင္က ဘာမွမေျပာနိုင္ဘဲ သူ႔ကို ပါးစပ္အေဟာင္းသားနဲ႕ ေတာ္ေတာ္ၾကာၾကည့္ေနတာေၾကာင့္ သူမက ေမးလိုက္သည္..

"ဗိုက္ေအာင့္တယ္" ခ်န္လင္ ဗိုက္ကို ဖိကာေျပာလိုက္သည္.. ဆရာမ ဘာေျပာရမယ္မသိေတာ့..
"ကၽြန္ေတာ္တို႔ မနက္ျဖန္မွသင္တာေပါ့" ခ်န္လင္ အျမန္ေျပာတာ လႊတ္ခနဲေျပးထြက္လာေတာ့သည္..
"..."

"ပလုတ္တုတ္.. သခင္ေလး ျဖည္းျဖည္း" ေပါင္တိုး က အ၀တြင္ သူနဲ႕ တိုက္မိမလိုျဖစ္ကာ ေခ်ာ္မလဲခင္ ေျပာသည္..

"ျပန္မယ္လာ.." သူ ေပါင္တိုးကို ဂုတ္ကဆြဲကာ ေျပးေတာ့သည္..

"ဘာျဖစ္တာလဲ သခင္ေလး..ဆရာမ ရိုက္လို႔လား" ေပါင္တိုးက အထိတ္တလန္႔ေမးသည္..

Everywhere in Jianghu is bizarre (သိုင္းေလာကရဲ႕ ဘယ္ေနရာမဆို ဗ႐ုတ္သုတ္ခပဲ)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora