အခန္း-၁၄

9.7K 1.6K 83
                                    

"နာမ္ေရႊ႕ေျပာင္းျပီးေနာက္ ရတဲ့ စိတ္ညစ္စရာ ခႏၱာ"

"ကုိယ္အ၀ွာ မေထာင္နိုင္ရင္ မင္းဘဲ လင္ရွိရက္ မုဆိုးမဘ၀ေရာက္သလိုျဖစ္ေနရမွာေပါ့" ခ်င္ေရွာင္ယြီက စသည္..

"ပါးစပ္ပိတ္ထား" ခ်န္လင္က အားၾကီးနွင့္ေျပာသည္... "လက္မထပ္ဘူး"

"ဘာလို႔လဲ" ခ်င္ေရွာင္ယြီကေမးသည္..

ဒီကိစၥကို ဘာလို႔လဲေမးစရာလိုေသးလို႔လား ...

ခ်န္လင္ကျပန္ေျဖသည္..

"ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ မင္းမွာ.... နို႔ ...မ....ရွိ....လို႔...."

ခ်င္ေရွာင္ယြီ "..."

"ငါ့မိဘေတြက ဘာလို႔ အတင္းေပးစားေနလဲ မသိေပမယ့္ ငါကေတာ့လံုး၀သေဘာတူမွာမဟုတ္ဘူး"
ခ်န္လင္ ကုတင္ေပၚမွာ တပလႅင္ေခြထိုင္ျပီးေျပာလိုက္သည္.. "အဲ့ေတာ့ မင္းမိန္းမနဲ႕ ကေလးရတာ မေနွာင့္ေႏွးခ်င္ရင္ ေစာေစာလမ္းခြဲတာေကာင္းမယ္"

"မိန္းမနဲ႕ ကေလး?" ခ်င္ေရွာင္ယြီက ညစ္က်ယ္က်ယ္ျပံဳးသည္..

မိန္းမမလိုခ်င္လဲ ရတယ္ ခ်န္လင္စိတ္ထဲကေတြးလိုက္သည္.. ငါ့မေႏွာင့္ယွက္ရင္ေတာ္ျပီ..

"မင္းအတိတ္ေမ့ျပီးေနာက္... ပိုျပီး ျမတ္နိုးဖို႔ေကာင္းလာတယ္" ခ်င္ေရွာင္ယြီက ေမးကိုသပ္ရင္းေျပာသည္...

"အရင္က ဘယ္လိုမို႔လို႔လဲ" ခ်န္လင္ သိခ်င္စိတ္နွင့္ေမးလိုက္သည္..

"တစက္မွမေကာင္းဘူး..."

​​​​***********************
ခ်င္ေရွာင္ယြီက သူ႔ကိုတိတ္ရိုက္ေျပာတာမဟုတ္ဘဲ အရင္ ခ်န္လင္ကိုေျပာမွန္းသိေပမယ့္.. ရင္ထဲ မေကာင္းေတာ့ျဖစ္သြားသည္.. ထို႔ေၾကာင့္ သူ လက္ခလယ္ေထာင္ျပလိုက္သည္..

"အဲ့တာ ဘာအဓိပၸာယ္လဲ" ခ်င္ေရွာင္ယြီကေမးသည္..

"မင္းကို လူေတာ္လူေကာင္းလို႔ ခ်ီးက်ဴးတာ" ခ်န္လင္က ေတြေ၀မေနဘဲ ျပန္ေျဖလိုက္သည္..

ခ်င္ေရွာင္ယြီကျပံဳးသည္.. သို႔ေသာ္ မ်က္လံုးမ်ားကေတာ့ မျပံဳးပါ.. "မင္းမ်က္နွာေလးတပံုစံတည္းျဖစ္ ေနတာေၾကာင့္သာမဟုတ္ရင္ မင္းဟာေနာက္တစ္ေယာက္ပဲလို႔ ကိုယ္ထင္မိမွာပဲ ရွန္ခ်န္လင္"

Everywhere in Jianghu is bizarre (သိုင္းေလာကရဲ႕ ဘယ္ေနရာမဆို ဗ႐ုတ္သုတ္ခပဲ)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora