- Jimin -
Gina eléggé feszültnek tűnt, mikor visszajött a nappaliba szólni. Aztán hallottam, hogy csukódik az ajtó és Tae-re bíztam a fiamat. Sietve mentem a lány után aki még kabátot sem húzott magára, pedig kint eléggé hideg volt. Aztán ahogy közeledtem a kapu felé láttam meg azt a srácot aki ott volt, mikor elmentünk Gina néhány holmijáért. A pumpa viszont akkor ment fel bennem mikor láttam, hogy magához szorítja a lányt, aztán megcsókolta. Indulataimat az sem csillapította, hogy Gina próbálta eltolni magától a srácot, mivel annak kezei mintha a lány derekához lettek volna ragasztva.
- Megkérdezhetem, hogy mit keres engedély nélkül a birtokomon? - emeltem fel a hangom, mire mindketten rám figyeltek. A srác dühös tekintetét rám emelte és csak annyira engedte el a lányt, hogy maga mögé tolja, ezzel eltakarva előlem.
- Ginahoz jöttem, veled semmi dolgom. - flegmáskodott.
- Tudsz vele máshol is találkozni úgy, hogy nem törsz be egy magán területre.
- Nem kell annyira felhúzni magad.
- Tök nyugodtan fogom hívni a rendõröket. - vontam vállat és nyúltam a telefonomért.
- Mr. Park, kérem! - kerülte ki a srácot Gina. Szívem érthetetlen ritmusban kezdett verni, egyszerűen nem értettem mi van velem. - Jungkook csak szerette volna látni, hogy jól vagyok.
- Akkor miért nem hívott fel?
- Megtette. De ismer engem, tudja hogyha kell, hazudok neki csak ne aggódjon. - teste enyhén rázkódott a hidegtől, láthatóan fázott. Jungkook rögtön lekapta magáról kabátját és a lány hátára helyezve azt karolta át vállánál. Fogalmam sincs miért, de legszívesebben eltörtem volna a srác kezét, csak ne nyúljon hozzá Ginahoz. Megköszörültem torkom, mert úgy éreztem, mintha egy gombóc állná útját még annak is, hogy nyeljek.
- Ne tartson sokáig. Nem kértél szabadnapot, így a munkád az első. Legközelebb pedig... - néztem a srácra – rendőrt hívok. - nyomatékosítottam, aztán ott hagytam őket. Nem kívántam látni ahogy egymást ölelik, kimondanak olyan szavakat, melyeket én akartam hallani a feleségemtől, de már nem lesz rá lehetőségem többé. Félúton mégis vissza fordultam és azt kívántam bár ne tettem volna. Jungkook érzékien csókolta Gina ajkait, aki kicsit sem ellenkezett. Kezeivel a másik nyakába kapaszkodott, én meg csupán addig bírtam nézni őket. Bosszúsan lépdeltem vissza a házba, egyenesen a nappaliba, ahol Tae szórakoztatta a fiamat és levágtam magam a kanapéra
- Történt valami? - kérdezte félve a legjobb barátom.
- Nem! - válaszoltam kissé ingerültebben.
- Látom. - sóhajtott. - Szóval, mesélj. Mi bosszant ennyire?
- Semmi bajom. - piszkáltam a felsőmet.
- Ismerlek már Jimin. Túl régóta és nem tudsz már átverni. Gina a baj?
- Mi? Dehogy! - Tae egy mindentudó pillantással sújtott, ami rosszabb volt, mint bármely kimondott szó. - Lehet. - fejét oldalra döntötte, szemöldökét megemelte. - Jó, oké! Igen, ő a baj!
- Pontosabban?
- Van egy srác aki a barátja, de nem úgy, mint a párja, csak barát-barát. Ő volt ott, mikor mentünk Gina cuccáért is. - bólintott jelezve, hogy emlékszik. - Az a takonyorrú idejött, bemászott a kapun, megsértve ezzel a magántulajdon fogalmát és Gina még őt védi!
- Te féltékeny vagy. - jelentette ki nemes egyszerűséggel.
- Nem vagyok! Ne legyél gyerekes, alig ismerem néhány napja.
- Lehet. - bólintott megint. - De nem érzed furcsán magad mióta találkoztunk vele?
- Ezt hogy érted? - vettem fel kezeim közé a fiam, aki oda mászott a lábamhoz.
- Nem tudom. Eleve már a botban, mikor ránéztem olyan érzésem támadt, mintha ismerném. Aztán mikor Minho mosolygott és nevetett rá, na az volt igazán a döbbenet. Lehet, hogy csak nagyon ért a gyerekekhez, fogalmam sincs, de azt tudom, hogy ez az egész nagyon furcsa. - magyarázta. Szavain elgondolkodtam: minden mozzanatában van valami, ami a feleségemre emlékeztet hiába tudom, ő nem Jina. Különben is Jimin, térj észhez! Neked ott a fiad és egy alakuló kapcsolatod! Nem lenne szabad olyan busz után futni, ami nem áll meg csakis miattad.
- Na ne... - nézett a telefonjára Tae. - Hobi jelentkezett. Nem fogod elhinni mit derített ki!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Lélek donor /PJM vs JJK/✔
ФанфикNem Jikook! Park Jimin egy sikeres cég tulajdonosa, boldogan él feleségével, akivel első közös gyermeküket várják. Tehetséges, okos, dúsgazdag, szemtelenül fiatal és elképesztően jóképű. Minden tökéletes, mígnem eljön a születés pillanata, ahol az a...