28.

1.5K 150 19
                                    

- Jimin -

Halkan sóhajtva nyitottam ki szemeimet. A hátamon feküdtem, így a plafon volt az első, ami a világosság mellett köszöntött. Mellettem mocorgást éreztem, így oldalra fordítva fejem vettem észre kisfiamat, aki szintén a hátán feküdt és a távirányítót piszkálta. Csendben vizsgálgatta és mikor meglátott hatalmas mosolyra húzta pici száját. Imádtam minden porcikáját, hiszen valódi szerelem gyerek volt. Tekintetem feljebb vezetve láttam meg a még csendben szuszogó Gina gyönyörű arcát. Korábban még csak csinosnak sem tartottam, most mégis elképesztően gyönyörűnek láttam. Magam sem értettem mi van velem, viszont nem is érdekelt. Annyira idilli volt a pillanat ahogy felébredek és mellettem vannak mindketten, hogy nem akartam és nem is tudtam tenni ellene. Akartam ezt a lányt és elhatároztam mindent megteszek annak érdekében, hogy mellettem maradjon. Nem érdekelt Seo és a hisztije. Eldöntöttem, szakítok vele és nem kell arról tudnia miért. Nem fogom hagyni, hogy egy perccel is tovább mérgezze az életemet a felesleges féltékenykedéseivel más nők felé, akik fiatalok és csinosak. Nekem nem Seo kell, nincs rá szükségem. Lehet eleinte kedveltem, de kimutatta a foga fehérjét, ami kicsit sem tetszett.

Ezzel szemben ott van Gina, aki szinte villámcsapásként lépett az életembe. Nyugodt, megfontolt, türelmes és ugyan néha döntésképtelen, viszont a létező legszerethetőbb személy, akit ismerek. Ugyan az éjszaka kicsit heves volt, de nem akartam, hogy rosszul érezze magát, mert elragadta a hév. Így megelőzve minden kellemetlenséget megállítottam. Értetlenül és csalódottan nézett rám, míg el nem magyaráztam neki, hogy szeretnék rendes tempóban haladni. Először meg akarom ismerni, tudni mit szeret és mit nem, elvinni rendes randikra. Csak ezek után akarok szintet lépni és lefeküdni vele. Nem akarom elkövetni ugyanazt a hibát, amit Seoval tettem. Életem legnagyobb hibája volt megfektetni azt a csajt. Még sem érdekelt már, mert mellettem feküdt az, akivel el tudtam képzelni a jövőmet. Akit büszkén mutathatok be a szüleimnek és akivel nem csak Minhot, de egy újabb gyermeket nevelhetek fel, vagy épp többet. A gondolatra elmosolyodtam, majd előrehajolva egy puszit nyomtam a kisfiam fejére, aki elengedte a távirányítót és helyette az arcomat kezdte piszkálni. Mélyen a szemembe nézett és az ő baba nyelvén kezdett gügyögni, amitől rettentően aranyos lett.

- Én is nagyon szeretlek Hercegem! - pusziltam az orrára, amitől nevetni kezdett. Hangjára Gina mocorogni kezdett, majd egy nyújtózkodás után ránk nézett. - Jó reggelt. - mosolyogtam, amit viszonzott, majd arca pirulni kezdett, ezzel még szebbé varázsolva őt. - Figyelj. - ültem fel és támaszkodtam meg a kezemen. - Az este...

- Sajnálom! Ne haragudj rám, én annyira... szégyellem magam.

- Mi? Dehogy, az este csodálatos volt, de nem akarok elsietni semmit. Szeretnék minél többet megtudni rólad, mert tényleg érdekel. - szavaimat csak úgy itta, láthatóan megnyugtatva őt ezzel. Furcsa volt ismét udvarolni főleg, hogy Seo soha nem igényelte, egyszerűen csak voltunk. - Szóval, velünk reggelizel? - emeltem karjaim közé fiamat, mire bólintott. - Remek! - vigyorogtam, de aztán eszembe jutott mennyi dolgom lesz a nap folyamán. - Ugh, sajnos ma is el kell mennem és nem tudom mikor érek haza, de ígérem bepótolunk mindent és még annál is többet.

- Rendben. - pirult el újra, amitől kedvem lett volna leteperni, de türtőztettem magam. Inkább kimásztam az ágyból és a földre raktam Minhot, aki rávetette magát a papucsomra egy sikkantás keretében. Képtelen voltam felfogni miért tart érdekesebbnek egy papucsot, mint a drága játékokat, de örültem bárminek, ami jó kedvre derítette kis lényét.

- Megtennéd, hogy figyelsz rá egy kicsit? Le kell tusolnom.

- Persze. - bólintott és sietve lépkedett a fiamhoz, így esélyt adva, hogy megcsodáljam alakját, formás idomait és hosszú lábát. Nem tehetek róla vérem alsóbb tájékra kezdett tódulni és már tudtam, hogy a tusolásra szánt idő nem pár perc lesz. Tagadhatatlanul keményedtem, ezzel egy időben a fejemet is kezdte ellepni a kéjes köd. Tartani akartam magam a szavamhoz és a döntésemhez, de ha így látom Gina testét, akkor nem leszek képes irányítani a tetteimet. Elszakítva tekintetem róla fordultam a fürdő felé, hogy egy hideg zuhannyal csillapítsam vágyam, vagy épp elégítsem ki azt. Nem tudtam felfogni Gina miért van rám ilyen hatással és nem értettem, hogy az éjjel miért nem fektettem meg. Össze voltam zavarodva, mégis valahogy tetszett ez a helyzet.

 Össze voltam zavarodva, mégis valahogy tetszett ez a helyzet

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Lélek donor /PJM vs JJK/✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant