*פרק ארוך אז קחו משהו לשתות ולנשנש שלא תמותו מרעב*
_____נ.מ דניאל
____"אתה צריך לצאת קצת, זה לא עובד ככה!"
"לצאת לאן? לאיפה עוד אני יכול לצאת?" פניו של טום נהפכו לחושבות, עיניו עוברות על כל תכולת המסעדה שישבנו בה עד שעיניו נחתו משמאלו. עקבתי אחר מבטו, מסתכל על מועדון הלילה שהוצב מצידו השני של הרחוב.
"ליידי סטריט" (lady street).מיהרתי להניד בראשי, תוקע את המזלג שלי בחתיכת הבשר המדממת. אין סיכוי שאני יוצא למועדון, מה אני אעשה שם? עם מי אני אצא גם? הדבר היחיד שנראה לי מפתה במקום הזה הוא ריכוז המשקאות. זה משהו שאהבתי שם מאז ומתמיד. אבל אני מבוגר עכשיו, אנשים עוד יוצאים למועדונים בגילי?
אתה רק בן 30, תרגע!
"אתה חייב לצאת מהמסגרת שלך, דניאל. לא נמאס לך מבית לעבודה עבודה לבית. אפילו אני עושה משהו עם החיים שלי. לא משהו מעניין, אבל עדיין משהו. אם אתה לא מוצא מישהי לפחות תהנה כל עוד אתה רווק. עכשיו, אני לא בקטע של גילוי עריות, אבל תדע שאתה חתיך ולגמריי הייתי שוכב איתך. ועם מראה כמו שלך אני כבר יכול לדמיין את קהל הנערות מכל הגילאים שיידבקו אלייך, מילה שלי. אני גם אביא חלק מהחברים שלי, גיבוי."
האם הישתגעתי וזה באמת נשמע רעיון טוב? לא יכול ליהיות שאני אמצא נחמה בסקס, הצלחתי לשרוד בלעדיו זמן רב לאחר הפרידה מאדור לפניי שלושה שבועות ונכון, הביצים שלי כחולות, אבל זה נראה לי קשה מדיי לגייס את כל הרגשות הלא נכונים לזיון חסר משמעות.
"אני לא יודע. עם הפרידה והכל...אני לא ממש מרגיש טוב.""אף אחד לא מרגיש טוב אחריי פרידה! אבל אתה יודע מה? אנחנו מגדלים זוג ביצים ומתמודדים עם זה באופן שרק גברים יכולים!"
"סקס?"
"תמיד ידעתי שאתה חכם." טום אמר וחיוך דבילי התפרש על פניו כשהוא דחף עוד חתיכה מהסטייק שלו לפיו. טום היה בכל המובנים חולה סקס, כמוני אפשר להגיד. הוא לפעמים לא היה חוסך בפרטים שהייתי מת למחוק מהדימיון שלי ובזמן שהוא היה משבח את חיי המין שלו, אני דאגתי לשמור את שלי לעצמי מהסיבה הפשוטה שידעתי שהוא יקנא. בלי לתפוך על השכם של עצמי, אני חושב שאני אליל כשזה מגיע למגע מיני. אחריי סטוצים רבים מצאתי את המספריי טלפון של כל הנשים שהייתי איתם בכיס המעיל שלי בבוקר שאחרי, הכוונה שהן חיפשו והצטרכו יותר.
אבל אני הייתי רוצה להאמין שהימים האלה מאחוריי, לצערי, ומכאן אני צריך לחשוב רק על העתיד.
YOU ARE READING
אוֹזוֹן ❦ סֵפֶר רִאשׁוֹן
Romanceהאהבה הזו הייתה לא רגילה, בלתי אפשרית, אסורה ומסוכנת. אסור להם היה להתקרב, אסור היה לחשוף אפילו מעט מהרגשות שלהם, אבל אי אפשר היה להתעלם מהדבר. כמו אש, אסור לגעת, אבל אי אפשר שלא להסתכל. כי אם זה לא שורף ומכאיב אפילו קצת...מה הטעם בלשחק באש? אפלו...