נ.מ שלישית
______
"אז ככה, מתחילים עם חמישה בנות בשורה הראשונה שעושות את הסלטה שלושה פעמים. הן מדלגות מהר ליהיות השורה האחרונה יחד עם שאר הבנות והן מתארגנות להרמה ברגע ששורת הבנות לפניהם מתקבצות לקבוצות וכל אחת מרימה בת באוויר והן יורדות בווקאובר. בדיוק אחריי שהן מסיימות, השורה המשולבת של שני התרגילים הקבועים שלנו, אנחנו מבצעות את ההרמה של בת אחת ומקפיצות אותה באוויר, שם היא חייבת לעשות שלושה היפוכים ברצף--" ברגע שנטלי אמרה זאת קולן של שאר הבנות נהפך לדק והישתנקויות נשמעו כצחוות, הן ידעו שאף אחת לפניי כן לא הצליחה לעשות שלושה היפוכים באוויר ועוד לבצע את התרגיל הזה במשחק החשוב ביותר של העונה יהווה סיכונים אבל נטלי ידעה והאמינה שהן יוכלו לעשות את זה, או לפחות רצתה להאמין כי אם זה יעבוד הן נוסעות לכנס המעודדות באגם רוקי והכנס הזה...זה כמו גן עדן עליי אדמות.
"אני יודעת שזה מלחיץ אבל אנחנו נצטרך להיבחן כל אחת מאיתנו לביצוע הזה. זה מפחיד, נכון, אבל כולנו רוצות להצליח ולנסוע לרוקי נכון?" הן הינהנו עם פרצופים מדוכדכים, התלבושות הקצרות שלהן העידו על כך שאין להם דרך ממש לצאת מזה. נטלי, בתור הקפטנית של הנבחרת, הייתה צריכה לשמור על מורל גבוה ולא יכלה לתת לפרצופים המרירים האלה לחרב את הדבר היחיד שלו חיכתה במשך שנה שלמה. היא סיימה להסביר את מהלך העידוד למשחק החשוב מחר וכולן שיננו זאת בראשם עשרות פעמים.
"נטלי, נטלי!" קול מבוגר ונשי קרא מצידו השני של האולם, היא היסתובבה ונעלייה חרקו על המשטח המבריק. מזווית עינייה היא יכלה לראות את מאמנת נבחרת המעודדות שניגשה אליה עם מפקחת המעודדות הארצית. נטלי ידעה בדיוק מי היא, היא סגדה לחיי הזוהר שהישתלבו בחצאיות הקצרות ובסלוגנים הקליטים וזה היה מדהים בעינייה לראות מישהי במעמד כמו שלה נמצאת כאן. שיערה הארוך של נטלי, שהיה אסוף בקוקו גבוה בסרט לבן, היתנופף אחרונית כאשר היא היסתובבה וניצבה בפניי שתי הנשים שלה קראו. "זו נטלי וויליס, הקפטנית המקסימה שלנו." זאריה, המאמנת, הציגה את נטלי בפניי דאריה, המפקחת. הן לחצו את ידיהן ברישמיות שנראיתה מאוד מצחיקה יחסית לכך שילדה בת 14 היצטרכה להיראות ייצוגית.
"יש לנו משחק פתיחת עונה מחר, נטלי מארגנת את התרגיל עידוד. זה אמור ליהיות משהו מיוחד ומדהים לפי מה שהבנתי." זאריה משבחת ומהללת, מאכילה את המפקחת בדיוק במה שהיא רצתה לשמוע אך נטלי לא חשבה שמשהו לא יילך כשורה, והביקור של המפקחת, אם כי היה מרגש ומלהיב, הכביד עלייה ומנע ממנה להיתמקד בחזרות. ולמען האמת היא לא הבינה מה היא ממש עושה כאן. ובדיוק אז, זה כאילו שהמאמנת קראה את מחשבותיה. "תראי, נטלי, דאריה כאן בכדיי לבדוק אם נוכל אנחנו להיכנס לתחרות השנה ברוקי, אבל תחת הגילאים הבוגרים יותר. על פי יכולת נכון?" דאריה הינהנה ומיהרה להרחיב. היא אמרה שהשמועות על קבוצת המעודדות בבית ספר הזה היו מרהיבות ומחמאות עפו מכל מקום ושאולי השנה הטכניקה והצורה שבה הן פועלות תספיק אפילו בכדיי לשחק בליגה של הגדולות. וזה שטח שונה לגמריי.
YOU ARE READING
אוֹזוֹן ❦ סֵפֶר רִאשׁוֹן
Storie d'amoreהאהבה הזו הייתה לא רגילה, בלתי אפשרית, אסורה ומסוכנת. אסור להם היה להתקרב, אסור היה לחשוף אפילו מעט מהרגשות שלהם, אבל אי אפשר היה להתעלם מהדבר. כמו אש, אסור לגעת, אבל אי אפשר שלא להסתכל. כי אם זה לא שורף ומכאיב אפילו קצת...מה הטעם בלשחק באש? אפלו...