נ.מ דניאל
כעבור יומיים
חג הסנארק
14:30
______נטלי הודיעה לי שהיא הולכת ליהיות אצל חברה שלה כל היום בהיתארגנויות למסיבת תחפושות שיש להן, אז מצאתי את ההזדמנות להתקשר למיה ולהגיד לה שתבוא לעזור לי עם התחפושת והדבר הראשון שעלה לה לראש היה פיראט. וגם כי היא חיפשה בן זוג לתחפושת שלה בעוד שהיא הייתה בת ים.
(ה/כ: אתם הרי יודעים. שדניאל הוא בהשראת בייבי שלי, ג'וני דפ, אז עד שיש חג תחפושות הוא יהיה ג'ק ספארו!!!!!)
ניסיתי לחלץ מנטלי למה היא תתחפש אבל היא הייתה כל כך חשאית לגבי זה שזה אפילו רק הגביר לי את הסקרנות...
______
עמדתי על הגז ובישלתי לה את הבשר שהיא אוהבת בזמן שהיא מעכה את תפוחי האדמה בתור תוספת. אחריי הרעב שנקלענו אליו במעלית החלטנו לא לחכות במסעדה וללכת לקנות אוכל בסופר ולהכין בעצמנו. זה בא בדיוק בזמן את האמת.
"את עושה משהו מיוחד לחג?" שאלתי, סוגר את המכסה על הסיר ונותן לעוף להיתמזג עם הרוטב המיוחד של אמא. שפתייה התעלקו מעלה והיא האטה את תנועותיה, "כן...למען האמת ידיד שלי עושה מסיבה אצלו בבית אז אני אלך לשם. אהה אבל ביום של החג יש חופש אז אני אלך לחברה שלי ונתארגן והכל. יש לך תוכניות?" היא שאלה, כמעט מנסה לגרום לי לשכוח מהעובדה שיש לה מסיבה אצל ידיד. ממזמן הבנתי שנטלי בהיותה נטלי, הסביבה שהיא מסתובבת בה היא לא הכי טובה וחששתי לרגע מה ייקרה במסיבה הזו.
"חבר טוב שלי גם עושה מסיבה אז אני ומיה נלך אליו, היא מתחילה יחסית מאוחר. אבל...מה...מ-מה הקטע הזה עם הידיד? מה הקטע במסיבה?"
"אין שום קטע...," היא אומרת, מושכת בכתפייה ונראית לגמריי חסרת ידע על מה אני מדבר וכמעט האמנתי לה. "אז אין שתייה, אין סיגריות ואין סמים? אין דברים שלא מתאימים לילדים בני 14?" היא המשיכה למעוך את תפוחיי האדמה בשקט, כנראה חושבת על דבר או שניים להגיד לי. "תראה, אני מעודדת. אני לא מסתובבת עם כל החננות המפגרים שיושבים בבית בחגים האלה ולא עושים עם עצמם כלום אז אפשר להגיד שמי שבא למסיבה הזו הוא קצת ...פתוח יותר וזורם יותר אז כן יהיה שתייה אבל סמים אני לא בטוחה. רוב הסיכויים שלא אבל סיגריות...את זה אני כבר יכולה להשיג כאן." היא אומרת את החלק האחרון בחיוך מתגרה, הגומות הקטנות שלה נשלחות אליי ומצאתי את עצמי פשוט בוהה בהן. אבל הייתי צריך להישאר חזק בנוגע לזה, לא לתת לפרצוף יפה לחמוק על דעתי.
"את לא עושה סמים ואת לא שותה אם מישהו מביא לך משהו. את נצמדת לחברות שלך כל הלילה ולא מעשנת מסיגריה דלוקה של מישהו אחר. את לא הולכת לבית של מישהו שאת לא מכירה מהמסיבה ואת לא משתכרת בכמויות. את לא נוסעת עם זרים למקומות או לסיבובים ואת לא מהמרת על כלום אם אתם עושים משחקים מפגרים ולא מציאותיים ואין מצב בעולם ש--"
YOU ARE READING
אוֹזוֹן ❦ סֵפֶר רִאשׁוֹן
Romanceהאהבה הזו הייתה לא רגילה, בלתי אפשרית, אסורה ומסוכנת. אסור להם היה להתקרב, אסור היה לחשוף אפילו מעט מהרגשות שלהם, אבל אי אפשר היה להתעלם מהדבר. כמו אש, אסור לגעת, אבל אי אפשר שלא להסתכל. כי אם זה לא שורף ומכאיב אפילו קצת...מה הטעם בלשחק באש? אפלו...