👹 מָוֶת

282 10 4
                                    

נ.מ דניאל
_____

גיל 30 - מוצאים את האחת

גיל 32 - מתארסים

גיל 33 - נשוי באושר

35 - נשוי עם תינוק

36 - נשוי עם שני תינוקות

אם הייתי הולך לפי התוכנית הזו, החיים שלי היו יכולים ליהיות הרבה יותר שונים ממה שהם עכשיו. יכולתי ליהיות עכשיו במערכת יחסים נפלאה עם מישהי מדהימה, חושב על חתונה ועל העתיד הדפוק שלי. וזה קרה, לשנתיים טובות האמנתי שזה ייקרה אבל גם הייתי צריך לחשוב שאני לא המקרה הכי גרוע ושיש אנשים שנשארו לבדם כבר הרבה יותר שנים ממני.

אז איפה בדיוק טעיתי בדרך? האם הבעיה היא בי או בכל הנשים בעולם?

"לעבודה של ג'קי היצטרפה עכשיו מישהי חדשה, פרקליטה או משהו כזה. אני רק יודע שהשם שלה זה אירוס וגם היא, תקשיב טוב, בת 31! שווה, לא?"

"שווה בעיניי מי? זה שאני בן 31 לא אומר שאני רוצה מישהי באותו גיל. לא למדת שאני אוהב אותן מפגרות?" צחוק תככני נפלט מגרוני, עיניי קופצות מהטלוויזיה לטום שהיה משועשע מזה בדיוק כמוני.

עם כמה שזה נחמד מצידו ומצד אישתו להכיר לי מישהי חדשה, הרגשתי עדיין חדש לשוק. אני לא שייך לעולם הרווקים והרווקות, אני מתמודד עם העובדה שאשאר לבד לנצח אפילו שאני לא רוצה בזאת, רציתי ליהיות עם מישהי אבל העובדה שיש לי רגשות כלפיי...כלפיי מישהי שהרגשות אלייה לא אמורים ליהיות שם, הם לא צריכים לאכול אותי בכל דקה שאני מוצא שקט והם בטח שלא היו צריכים לגרום לי לפקפק במערכת יחסים שלי עם אדור. אבל הם עשו את זה, היא עשתה את זה.

השעון שהראה את השעה 2 בבוקר, התחלף לשתיים ודקה וכל דקה שעוברת אני יודע שלפיה לא אקום בבוקר.

"בקצב שלך, אף אחת לא תישאר תמימה כל עוד לא תתפוס אותן. אולי תתחתן עם זונה וזהו? היא יכולה לשחק תמימה, בעיקרון תיהיה מנוסה, ואם תתחתן איתה באמת אז לפי דעתי היא תישאר נאמנה לך."

"זונה נאמנה? נשמע טוב מדיי. אולי אם נשלם לה." אמרתי בעודי דוחף את ידי לשקית של הצ'יפס, מוסיף עוד לגימה של אלכוהול להכל. טום מושך בכתפיו, ממשיכים לצפות במשחק המשעמם בשקט.

הקבוצה לא הופיעה היום והיינו צריכים לשמור על שקט מכיוון שאמא ישנה. לטום היה כל כך חשוב שהיא לא תסלוד ממנו אז אפילו החליט להנמיך את הטלוויזיה למרות שלא נדמה לי שזה הפריע לה.

אוֹזוֹן ❦ סֵפֶר רִאשׁוֹןWhere stories live. Discover now