🌋 פְּצָצָה

315 17 6
                                    

אוקייייי סטופ כדור הארץ!
פשוט סטופ!
זוכרים את הפרולוג? כן! הפרק הזה יהיה מנקודת מבט שלישית אבל הוא ימשיך מאיפה שהפרולוג עצר ויהיו הסברים קטנים על למה הם עשו את הדברים שעשו אבל נתעמק ממש בבסיס של זה ובתחושות.

יאללה! מוכנים?? אני לחוצה!

*מכיל תכנים מיניים*

_____

נ.מ שלישית

_____

הם הבינו מה הם עשו. הם הבינו מה קרה הרגע, אבל לא רצו להבין בו זמנית. נטלי רק נדחקה יותר לחיקו של דניאל כשהוא לשנייה לא הפסיק ללטף אותה וללחוש לה דברים באוזן שגרמו לצחוק. לצחוק את הצחוק היפה ביותר ששמע מעודו. כשהיא היסתובבה אליו, הוא קיבל מבט נוסף עמוק אל עינייה. העיניים שלה, שהיו מדשאות, הרים ירוקים ועמקים רחבים מלאים בעצים ושיחים נראו לא אמיתיות. קרות ומרוחקות אבל קרובות ונגישות. היה משהו בשילוב הזה, השילוב המסוכן.

השחור של דניאל היה שחור מזוייף. עיניים חומות כהות במיוחד ובסיסיות אבל זה...זה לא הצבע מה שעיניין את נטלי, אלא מה שעומד מאחוריהן. הסבל, הכאב, היאוש, הבילבול והתסכול. התסכול שהיה כל כך קשה מנשוא שכבר היה ברור שנחרט על פניו של דניאל.

לגעת בה היה כל מה שהוא חלם עליו מהרגע שהבין מה הוא מרגיש אלייה. הרטיבות, הצרות והתשוקה האינסופית ובעוד שדניאל עדיין מחזיק בנטלי כמו ילדה קטנה, מה שלא הפריע לה, היא שלחה את ידה אל פניו החלקות והמפתות. האצבעות העדינות שלה נוגעות בקו הלסת החד והמובהק שלו ועולות עד לעצמות הלחיים החותכות, נדמות כמו שני צוקים צחיחים עם העור הלבנבן שלו. "תודה, דניאל." היא אמרה, הקול שלה היה כל כך חלש ומתון. היא פחדה שמישהו יישמע אותה, גם אם דיברה בלחישה. הוא רק היתחפר עוד יותר למגעה, נראה כמו כלב המבקש תשומת לב מבעליו. דניאל, בלי בושה, חשף את השם שהיה לנטלי עבורו - מולה.

הוא היה חייב לדעת שהיא מרכז תשומת הלב שלו כרגע, במיוחד אחריי הגמירה הקטנה שהייתה לה עכשיו. הוא היה צריך להגיע עם זה להשלמה מלאה. "אוּזוֹן."

היא עיוותה את מצחה ועינייה הביטו בו בבילבול, "את הכל בשבילי, כל מה שיש בעולם הזה מתחת לשכבה אחת דקיקה. וזה קשה לפעמים...זה כל כך פאקינג קשה, אוזון, אני...אני מתהפך במיטה בלילה ומנתח עשרים פעם כל משפט שאמרת לי בכדיי לדעת אם טמון בו משהו. וכל דבר שאיי פעם עשית מול עיניי - תנועה, חיוך, מיצמוץ וכמעט כל דבר - למדתי וחקקתי.
כי זה היה לי חשוב לדעת אותך, לשנן אותך.

את בטח חושבת שאני משקר כשאני אומר לך שאת הדבר היחיד היפה ביותר בעולם שהבטתי בו, הדבר היחיד שהצליח להצית בי משהו אבל את בחיים לא תיסתכלי על עצמך ככה. נכון?
וזה מכאיב לי, מכאיב לי שאת לא יודעת מה את שווה בחיים האלה. בחיים שלי, בחיים של כל מי שאת נמצאת בהם. ואת האמת ש...אני קנאי ואגואיסטי לפעמים, אני כבר אומר לך את זה, ונמאס לי לחלוק אותך עם אנשים שלא מגיע להם אותך. אני היחיד שיידע לטפל בך, אוזון, אני היחיד שיודע את כל הסודות שלך ולא כי הכרחתי אותך אלא כי את רצית לספר לי.

אוֹזוֹן ❦ סֵפֶר רִאשׁוֹןWhere stories live. Discover now