1.8

1.7K 104 17
                                    

"İki hafta sonra hepinizin bildiği üzere bir resim yarışması var. Konu yok. İstediğiniz her şeyi çizebilirsiniz. Ödülü sürpriz. Katılmak isteyen herkes bana ismini yazdırmaya gelebilir."

Resim öğretmenimiz Özgür hocanın duyurusuyla herkes arasında fısıldaşmaya başladı. Sınıfımız da çok fazla güzel resim yapan vardı. Aslında benimde çizimim iyiydi ama katılmak istemiyordum. Katılırsam ve başaramazsam hevesimin kaçacağından korkuyordum.

Çok geçmeden zil çalarken bu son ders olduğu için herkes resim defterlerini toparlamaya başladı.

Ben, Selen, Berke ve Yiğit ile aynı sınıftaydım. Melih, Ömer Asaf ve Oğuz ise başka sınıftaydı. Aslında Yiğit bu seneye kadar başka bir sınıftaydı. Ama daha sonra nedenini bilmediğim bir şekilde bizim sınıfa alındı. Bu benim yönümden iyiydi aslında. Onu daha çok görebiliyordum.

Selen ve Berke önden giderek bizi okul bahçesinde bekleyeceklerini söylediler. Eşyalarımın hepsini topladığımdan emin olduktan sonra çantamı sırtıma aldığımda Özgür hocanın beni çağırmasıyla ona döndüm.

"Bir dakika bekler misin? Seninle bir şey konuşacağım Erva."

Başımı tamam anlamında sallayıp Özgür hocanın yanına doğru ilerledim. Yiğit'in meraklı bakışları bize doğru döndüğünde Özgür hoca da söze girdi.

"Her yıl bıkmadan usanmadan teklif ettiğim halde reddettin. Bari bu sene katılsan Erva. Çizim yeteneğin çok başarılı bunu sende biliyorsun. Ama her sene inatla katılmayı reddediyorsun, neden?"

Derin bir nefes verirken o an hiç yapmayacağım bir şey yaptım. Kafamı oyalayacak bir şeye ihtiyacım vardı. Ve Özgür hocanın sorusunu yanıtlayamayacağımı biliyordum.

"Bu sene katılacağım hocam. Benim ismimi de yazarsanız çok sevinirim. Herkesin değişikliğe ihtiyacı var, sanırım."

Evet herkesin biraz değişikliğe ihtiyacı var...

Kısa olduğu için ve biraz da geçiş bölümü olduğu için bir bölüm daha atacağım birazdan.

Selenophile • Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin