Evde telefonumu karıştırıp boş boş milletin attıkları şeyleri eleştirirken gelen mesaj ve bu mesajı kimin gönderdiğini görünce kalbim duracak gibi oldu.
Yiğit... Bana mesaj atmıştı. Hemde kendi hesabıma. Şoku atlatmam yarım saat, sevinip heyecanlanmam bir saat sürmüştü. Ama sonunda gelen mesaja tıklayıp bin yüz kere bildirim çubuğundan okuduğum mesajı bir de oradan okudum.
YigitParlak: merhaba
Tekrar tekrar okuduğum metinden sonra titreyen parmaklarımı hareket ettirip zar zor da olsa 'merhaba' yazabilmiştim.
Yazdıktan bir iki dakika sonra hemen görüldü gitmesin diye mesaj kutusundan çıkıp dört gözle yazacağı mesajı beklemeye başladım.
Bir iki dakika sonra gelen mesajla kendimi zar zor zapt edip onun mesajını bekliyormuş gibi davranmamak için bekledim biraz.
Daha sonra mesaj kutusuna girip mesajını okudum.
YigitParlak: Erva'ydı değil mi?
Queenvotka: evet, sende Yiğit'sin?
YigitParlak: nereden bildin?
Queenvotka: yani hesap isminde yazıyordu
YigitParlak: ha evet...
YigitParlak: pardon ya
Queenvotka: önemli değill
Queenvotka: sen ne diyecektin?
YigitParlak: ben... Ha şey ya bugün bizim grup evinde buluşacağız grupça
YigitParlak: sende gelmek ister misin diye soracaktım
Queenvotka: swy neden olmasın yani olyr
Queenvotka: şey*
Queenvotka: olur*
YigitParlak: Selen, Berke ile beraber gidecekmiş de benden rica etti seni bırakmam için
YigitParlak: şey sanırım sürekli kaybolup duruyormuşsun da
YigitParlak: biriyle gelmen daha iyi olurmuş
Queenvotka: Selen bazen cidden boşboğaz olabiliyorsun! (Bu mesaj silindi)
Queenvotka: ben kendim gelirim, sıkıntı değil yani seni zorlamış gibi olmayayım
YigitParlak: yo aslında sıkıntı olmaz oralarda bir arkadaşıma uğrayacaktım, seni de geçerken alabilirim
Queenvotka: pqki o zaman
YigitParlak: bir saat sonra oradayim o zaman
Queenvotka: tamam
Queenvotka: ben hazırlanayım o zaman
YigitParlak: tamam sen hazırlan o zaman
Mesaj kutusundan sırıtan bir yüz ifadesiyle çıkarken bu mesajların hepsini yüz bin defa okuyacağımı bildiğimden ss almıştım. Yiğit... Beni evimden alacaktı.
Yiğit.beni.evimden.alacaktı.
Selen bizi yalnız bırakmak için bilerek yapmıştı bunu anlamıştım. Ona hem kızmış hemde içten içten teşekkür etmiştim.
O an aklıma gelen şeyle durdum. Lan ben ne giyecektim? Selen ve Berke'nin flört döneminde, Selen'in ne giyeceğim telaşını bir türlü anlamazdım. Şimdi çok iyi anlıyordum. İnsan sevdiği için telaş yapıyordu.
Telaşla odama giderken bütün güzel ve havalı olan kombinlerimi tek tek çıkardım.
İlk seçenek; beyaz kazak, açık mavi bir kot pantolon, mavi kot ceketti. Bu kombini eledim çünkü fazla sadeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selenophile • Yarı Texting
Short StoryBoslukbirak: şimdi sil gözyaşlawni Boslukbirak: ben senin yerine de ağlarım Boslukbirak: sevmeyişlerine, acı çekişlerine, başka bir kıza aşık oluşuna ağlarım Boslukbirak: sil gözyaşlarını güzel adam Boslukbirak: gece senin gozyaslwrinla ıslanmasın ...