Jin pár krát zamrkal, nadechl se a spustil.„Cože jsi udělal?!" vyjekl, ale nechtěl křičet jelikož věděl, že Jungkook je na křičení citlivý.
Hned se Kookiemu do oček nahrnuly slzy a Jin si chtěl dát za to facku.
„Jine nekřič." vešel do pokoje Namjoon hyung a Kookie sa pousmál.
„Promiň, zlatíčko.. Ale co, že jsi udělal.. Jsem zřejmě slyšel špatně." zeptal se ještě jednou Jin a Kookie si povzdechl.
„Nechtěl jsem mu říct Daddy, ale ono to moje maličké ja.. Prostě vypustilo." sklopil jsem pohled. Nechci aby na mě už Jin křičel. Nemám to rád.
„Nemůžeš takhle oslovovat cizí lidi. " oslovil mě Jin. Zvedl jsem pohled a přikývl.
„Kookie.. Musíš vydržet do víkendu.. Potom si buď v little space klidně čelí víkend, ale když je škola se musíš krotit." zapojil se Namjoon.
Má pravdu.. Co by se pak stalo kdyby zjistili v škole a všude, že se chovám jak malé dítě.. Bylo by ještě hůř.
„Kdy jsou prázdniny?" zeptal jsem se a očkama těkal z Jina na Namjoona.
„Výdrž ještě týden a potom máš 2 týdny volna." odpověděl na moji otázku Namjoon a ja přikývl.
Odešel jsem do svého pokojíčku, kde jsem si vytáhl výkres nějaké pastelky a začal kreslit.. Už chci rychle víkend.. Abych se válel v postýlce, kreslil si a koukal na pohádky.. Cumlal svůj dudlíček a pol s lahvičky.
Napadla ma jedna blbosť.. Že by som vám skúsila napísať ten ďalší príbeh o hybridoch teraz.. Akože by som písala 2 príbehy naraz.. Ale to zrejme nechcete, takže je rozhodnuté.. :))
Good Night.. :)))
YOU ARE READING
Inner Child [taekook]
FanfictionJungkook je 16 letý kluk, který chodí na střední školu, má kamarády, ale taky jedno tajemstvý o kterém neví nikdo jiný než jen jeho kamarádi. Má totiž little space.