Vesele jsem si kreslil a u toho potichounku pobrukoval když mě vyrušilo zaklepáni na dveře a následné otevření.
Ve dveřích se objevil Namjoon hyung s úsměvem.„Můžu dál Kookie?" zeptal se Namjoon hyung a ja přikývl. Slušně jsem se posadil a můj výtvor odložil.
„Ano.. Hyung?" oslovil jsem ho.
„Omluv Jina za to, že na tebe vyjel.. Víš, že se o tebe bojí a hlavně když jsi v little space. " vysvětlil mi hyung a já přikývl.
„Jen jsem zvědavý.. Jak vypadal??" zeptal se Namjoon a ja se zamračil.
Co tím myslí..
„Hyung!" vypískl jsem.. Na co to myslí!
„Jen mezi náma..Jin by vyšiloval..No tak.. Řekni.."
„B-Byl hezký...měl 2 tetování.. Jedno na krku a druhé pod okem.. Byl celkem milý.." řekl jsem stydlivě. Proč se zase červenám..?!
„Oh...tetováni..musel vypadat fakt sexy.. "
Překvapeně jsem zamrkal.. Co to zase řekl..
„J-Jo.. Byl.. s-s-s-s-se-sexy..." proč to nemůžu ani pořádně vyslovit.. Chjoo..
„Hehh...jsi na to ještě mladý.. Máš na to kopec času.. " pohladil mě po vlaskách..
„Co jsi to tam kreslil.. Ukaž.."
Vytáhl jsem svůj výtvor a dal mu to do rukou.. Nebylo to nic majstrovského.. Jen čmárani.
Už mi vážne z tých úloh na doma hrabe.. Jednu pošlem.. Oni mi pošlú ďalšiu.. 👀 Dnes som dostala aj z teláku.. Napísať za nejakeho športovca.. 🙄 Už aj tým učiteľkam hrabe.. Vážne.. :))
CZYTASZ
Inner Child [taekook]
FanfictionJungkook je 16 letý kluk, který chodí na střední školu, má kamarády, ale taky jedno tajemstvý o kterém neví nikdo jiný než jen jeho kamarádi. Má totiž little space.