To tělo se na to mé natisklo ještě víc.. Chtěl jsem se odtamtud dostat, ale omylem jsem narazil do té tvrdé věci na mém zadečku...
„Ahh~ Nekruť se... Podám ti ten chléb..maličký.." vydal Daddy divný zvuk.. Oh, ještě že je to Daddy..Už jsem se lekl, že je to někdo cizí.. Uff..
Otočil jsem se čelem k Daddymu.. On natáhl ruce a vzal ten chléb.. Položil ho do vozíku a zase se otočil ke mě.. Byl jsem namačkaný na regál..
Daddy se opřel ruce na regál.. Jedna z pravé strany a druhá z levé.. A trošku se sklonil aby měl obličej v té úrovni jako já..
„Copak??" zeptal se. Ucítil jsem na obličeji jeho teplý dech.. Byl z blízka ještě krásnější..
„N-Nic.." zašeptal jsem stydlivě..
On se nad tím pousmál a dal mi pusinku na čelo..
„Pojď půjdeme už.. Jinak nás odtud výhodí.." nad tím jsem se zasmál a přikývl.. Daddy se odlepil z mého těla a já z toho regálu.
Už mě z jedné hnusné poličky, která mě tlačila bolela zádička.
„Aish.. Počkej.." řekl Daddy a koukal mi na zadeček..
„Zašpinil ses od toho regálu.. Ty drobky z pečiva.." řekl a postavil se zezadu.. Začal mi tak rukou přecházet a dávat je dole.. Sjel až na můj zadeček, kde to dával taky dolů.. Najednou mi stiskl zadeček..
Trošku jsem nadskočil, nečekal jsem to..„Promiň, ale máš chutné pozadí.. Nedalo se odolat..
Dúfam, že ste fakt nečakali sex v obchode.. Aj keď to znie lákavo.. 😏
YOU ARE READING
Inner Child [taekook]
FanfictionJungkook je 16 letý kluk, který chodí na střední školu, má kamarády, ale taky jedno tajemstvý o kterém neví nikdo jiný než jen jeho kamarádi. Má totiž little space.