60.

1.5K 83 29
                                    

Už se nacházíme v aquaparku.. Je to tu velké a hrozně krásne. Ještě jsem nebyl v aquaparku. Je tu hodně tobogánu, velké bazény s teplou nebo studenou vodou, vše možné na výběr..

„Tak, kam dřív?" zeptal se Daddy a chytil mě jednou rukou kolem pasu.

„Na tobogány!" vypískl jsem nadšeně a zatleskal si. Daddy mě pohladil po hlavičce.

„Dobře. Potom půjdeme i do normálního bazénu.. Jsem už starý na tobogány.. " řekl Daddy a ja hned přikývl.. Pro Daddyho cokoliv.

Hned jsme šly na tobogány. Daddy se mnou sjel asi čtyři tobogány a jeden až třikrát, potom ho to už nebavilo a tak se jen opodál koukal a dával pozor. Já jsem skoro všechny tobogány vyzkoušel.

„Nestačí už?" zeptal se Daddy když jsem se postavil z vody a namířil si to k němu.. Poutíral jsem si tvář a podíval se na něj.

„Ještě ten poslední a budu mít všechny.." zazubil jsem se.

„Dobře, ale dávej pozor vypadá hnusně." řekl Daddy a podíval se na ten tobogán. Byl moc pokroutený.

„Neboj se." usmál jsem se. Postavil jsem se na špičky a vtiskl mu polibek na rtíky. Hned jsem se otočil a namířil si to na ten tobogán.

„Počkej, zlatíčko.. " přiběhl ke mě Daddy a sklonil se k mým kraťáskům. Je s ní a něco špatně??

„Vykoukla ti prdelka.. " napravil mi látku a ještě mě lehce pleskl po zadečku.. Zamračil jsem se.

„Jsou moc krátké!" odul jsem tváričky..

„Jsou akorát, aby ti hezky byla vydno tvá krásná stehna. Sice prdelka to nemusí být.. Na tu se koukat můžu jen já.. " usmál se Daddy a ještě jednou mě políbil na rtíky..

„A teď běž, jinak tě nepustím.. " poplácal mě po zadečku a ja hned s rudýma tvařičkama utekl.

To je můj zadeček!

Rychle jsem vyšlapal schody a sjel ten tobogán. Vyšel jsem ven, kde na mě Daddy vystrašeně koukal. Co je?

„Kookie! Vždyť krvácíš!"













Nič sa mi dnes nechce. Ale je pekné počasie a ja už dnes asi 3x zaspala.. Hehe.. :)

Prajem príjemný zvyšok dnešného dňa.. :))))

Inner Child [taekook]Where stories live. Discover now