28.

1.4K 89 34
                                    


Ucítil jsem jak se mi kolem pasu
omotala ruka a zadržela tak můj pád.

Ucítil jsme teplý dech na mém líčku, otočil jsem hlavičku a uviděl Daddyho jak se na mě dívá s pootevřenou pusinkou.

„Nedělaš to padání už naschvál?? Abych tě zachraňoval??" usmál se a položil mi druhou ruku na bok.. Co to povídá?! Proč bych to dělal??

„N-Ne.." vydal jsem ze sebe a položil mu ručky na hruď, která se pravidelně zvedala..

„Mně to nevadí.. Zachráním tě kolikrát jen budeš chtít.. " vydechl a podíval se na moje rtiky.. Proč se na ně dívá??

„J-Já.."

„Pšt.. Nemluv.. Líbí se mi tahle atmosféra.. Klidně bych tě takhle držel celý den... " vydechl a omameně sledoval moje rtíky.

Začal mě jemně hladit rukou na boku. Stiskl jsme mu látku košile na hrudi a užíval si tuhle atmosféru s ním..

„Mám hroznou chuť něco udělat.." řekl a podíval se mi do očí.. Nechce mě doufám pustit, že ne..

„C-Co??"

„Políbit tě.. " tentokrát jsme sklouzl pohledem na jeho rtíky já.. Má je tak hezky tvarované..

„C-Cože??" vyjekl jsme a zakryl si pusinku ručkou.. Tohle nesmí.. Známe se jen pár dní.. A Namjoon hyung říkal, že ho mám spoznat..

On se jen uchechtl a dal svoji ruku pryč.. Zakňučel jsem.. Zahřála mi místo, kde mě držel.. A teď mi je tam ziminka..ach jo..















Nabrala som nejaké tie sily a napísala ešte jednu..

Prajem vám dobrú noc.. :)

Inner Child [taekook]Where stories live. Discover now