102.

1.2K 68 38
                                    


Tenhle rozhovor jde zase někam do prdele. Tak se hezky navečeříme a půjdeme spát. Vstáváme v 5 ráno. " zamumlal Daddy a políbil mě do vlásků.

„Proč tak skoro." zamračil se Jimin.

„Neptej se blbý otázky. Můžete zůstat doma. " odfrkl si Daddy a pohladil mě po boku.

Zavřel můj kufr a se svým ho položil do kouta pokoje.

„A co máme k večeři?" usmál se Jimin.

„Nic." zamyslel se Daddy.

„To držíš diétu nebo co. Něco udělám." zamumlal Yoongi a šel pryč. Jimin ho hned následoval.

„Nedají nám pokoj." zamumlal Daddy a dal mi sladkou a dlouhou pusinku.
Mlasknutím se odtáhl a pousmál se.

„Půjdeme se podívat co můj bratr dobrého udělá. " protočil Daddy. očima a tak jsme spolu šli do kuchyně.

„Co to děláš?" nakoukl Daddy Yoongi přes rameno.

Já se zatím posadil vedle Jiminieho.

„Pikantně nudle. " zamumlal Yoongi. Mňam, mám rád nudle.

Daddy se hned posadil vedle mě a položil mi svou velkou dlaň na odhalené stehno.

„Ty je umíš?" zeptal se.

„Když je asi dělám, tak je asi umím, ne? "otočil se Yoongi a každému nabral do misky.

Voněly hezky a taky hezky vypadaly.

Hned jsem si nabral na hůlky a ochutnal. Taky chutnaly opravdu dobře.

„Jsou výborné Yoongi hyung." zamumlal jsem s plnou pusinku a Yoongi se usmál. Daddy se na mě zase zamračil.

„Mně nikdy jídlo nepochváli." zamumlal smutně a začal jist.

„Jsem lepší kuchař než ty. Určitě jste jedli za týden pizzu a tu ti asi těžko pochválí. " zamumlal Yoongi.

Všichni jsme dojedli a chystali se jít spát.

„Hlavně nešukejte, zítra skoro vstáváme. " zamumlal Daddy.

„Nevím kdo měl když jsme přišli úchylnou chvilku. "zamumlal Jimin. Ani jsme je už neposlouchali a šli do pokoje.

Lehli jsme si a Daddy nás přikryl.

„Dobrou noc, kočičko." políbil mě na spánek a já si hlavičku položil na jeho hruď.

„Dobrou Daddy."












Mohla byť skôr, ale robila som ešte úlohy.. Hlavne informatiku, keďže som omylom zmazala grafickú tabuľku a musela ju robiť zase :D.

Túto kapitolu píšem, tiež po druhý krát.. Nechcel mi ju wattpad zverejniť.

Vôbec nepíšem do príbehu slovo dudlík a tie iné veci.. :] Nevadí vám to?

💜💜💜💜

Inner Child [taekook]Where stories live. Discover now