121.

1K 59 20
                                    


Venku se za tu dobu silně rozpršelo a hromy se ozývali silňeji. Daddy mě donesl do pokoje, kde mě položil do postýlky a zachumlal do peřinky.

„K-Kam jdeš?" zeptal jsem se když se Daddy postavil a zaměřil si to ven z pokoje.

„Jen zavřu dveře." řekl a zavřel dveře.. Hned si ke mě lehl a já se na něj nalepil jak jen to šlo.

Daddy mě objal kolem pasu a políbil do vlásků.

„Je to jen bouřka.. Jsem tu s tebou, nic se ti nestane." zamumlal mi do vlásků a víc mě stiskl.

A ním se cítím moc v bezpečí. Jeho objetí je nejbezpečnější místo na světě. Miluju jeho objetí.

„Za chvilku to přejde.." řekl Daddy tichým hlasem.

Celým pokojem se rozezněl hlasitý hrom a pokoj ozářilo světlo.

„Daddy!" vypískl jsem leknutím a celým telíčkem nalehnul na Daddyho.

„Skus usnout.. " políbil mě Daddy na spánek. Zavřel jsem očka a snažil se pomalu usnout, alvzdycky když se ozval hrom, tak se mnou trhlo a bylo to marné.

Daddy se mi hrál s vláskama nebo mi hladil zádička a to mě uklidnilo víc.

„Vidíš, už se to pomalu uklidnilo." řekl Daddy. Venku už nepršelo, ale občas se ozval slabounký hrom.

Zavrtal jsem hlavičku Daddymu do hrudi a spokojeně vydechl.

Začal jsem pomaličku usínat až jsem nakonec usnul.











Dnes mám blbú náladu.. :(

Inner Child [taekook]Where stories live. Discover now