44

1.4K 82 50
                                    


Na lavičce jsem hned ztuhl jak jsem ty dvě slova uslyšel.. Odkud to vlastně zná?? Tohle normálne lidi nepoznají, pokud nemají někoho takového v rodině..

„Podívej se na mě.. " řekl Daddy, chytil mi bradu a pootočil k sobě..

„Tak??" řekl.. Co se stane kdybych mu to řekl?? Jednou se to dozvít musí..

„J-Já.. "odmlčel jsem a začal přemýšlet zase negativně.. Ale co když mě potom opustí??

„Kookie.. Řekni mi jestli ano nebo ne.. Jelikož tohle tvé chování není až tak běžné u 16 letých.." zasmál se povzbudivě Daddy. [ už mi chýba písať Taehyung xD].

„A-Ano..m-mám.." řekl jsem a hneď sklopil pohled.. Cítil jsem jak mi jedna neposedná slzička sklouzla po líčku a zanechala vlhkou cestičku.

Skyšel jsem jak si Daddy povzdechl a šuštení tašky.. Zřejmě odchází.. Zklamal jsem ho..

Najednou si mě přitáhl do objetí a já mu hlavičkou zaryl do ohbí krku..

„My-Myslel jsem že-že jsi odešel.. " posmrkl jsem.. A objal ho taky..

„Neodešel bych.."

„Jsem rád, že jsi řekl pravdu.. " pohladil mě po zádíčkách a víc vdechl moji vůní..

„N-Nezlobíš se??" odtáhl jsem se a setřel si tu vlhkou cestičku..

„Ne.. Nevěřil jsem, že něco takového existuje.. A, že to má právě moje zlatíčko." pohladil mě po tváři..

Když nevěděl, že to existuje, tak odkud to ví??











Prečo nemôžem spať ako každý normálny človek?? A prečo som najviac aktívna v noci a napadá ma viac nápadov??

Aspoň jednu noc by som chcela spať, ale nejde to.. Cez deň spím aj do troch hodín..

Ako si potom zvyknem na školský režim?? Nie je nejaká nočná škola alebo niečo podobné??

Ešte by ma zaujímalo, prečo myslím na také sprostosti v noci.. :D

Ešte vám priať dobrú noc nebudem.. Možno sa za hodinku uvidíme.. :))

Inner Child [taekook]Where stories live. Discover now