116.

1.1K 60 20
                                    

Ráno jsem se probudil a chtěl nahmatat Daddyho vedle mě, ale jeho půlka byla už studená. Posadil jsem se a ponatahoval když mě něco vyrušilo.

„Sladká snídaně pro mého sladkého přítele.. " ukázal se Daddy ve dveřích s tácem v ruce.

Položil mi ho na stehna.
Sladké palačinky se šlehačkou a jahodami. Mňam.

„Vypadá to úžasně" vydechl jsem. Daddy se usmál a něco vytáhl z kapsy.

„Ještě jsem skočil do lekárny a koupil ti prášky proti bolesti, zatím co se ti dělala snídaně." položil krabičku na noční stolík.

„D-Děkuju." stydlivě jsem poděkoval. Daddy jen mávl rukou a řekl.

„Moje prdelka potřebuje starostlivost, tak neděkuj." políbil mě na rty a já ho praštil do hrudě.

„Moje!" řekl jsem důrazněji a Daddy se uchechtl.

„O tom jsme se už bavili, tak se nasnídej pokud je to teplé a půjdeme někam ven. " řekl Daddy. Hned jsem se do toho pustil. Bylo to chutné.

Daddy mě jen sledoval a usmíval se. Vzal mi jednu jahodu a strčil si ji do pusy.

„Hej!" vyjekl jsem a odul tváričky. To je moje snídaně.

„Si ji vezmi, prdelko. " promluvil Daddy. Pomalu jsme se k němu nahnul a políbil ho. Otevřel pusinku a jazykem mi prošoupl jahůdku do mé pusinky.

„Sladká pusinka. " zamumlal.

Dojedl jsem vzal si prášek i když mě moc zadeček nebolel, ale vzal jsem si ho a šli jsme ven.
















Rozdelím si to tak, že dám dnes 5 kapitol a zajtra tiež 5 ak mi do toho niečo nevlezie.. :)





Inner Child [taekook]Where stories live. Discover now