„Kookie.. Probuď se. " uslyšel jsem hlas a někdo se mnou opatrně zatřásl.Pomalu sjem otevřel unavená očka a podíval se na tu osobu. Daddy.
„Zaspinkal jsi. Už jsme tady.. Musíme vystoupit. Asi 5 minut jsem tě budil a nic." usmál se Daddy. Přikývl jsem a postavil se.
Vystoupili jsme z letadla. Všude bylo mnoho lidí a celkově prostor byl obrovský.
„Chyť mě za ruku abych tě nestratil." zamumlal Daddy. Chytil jsem ho hned za ruku.
Zastavili jsme si taxík a ten nás odvezl do velkého hotelu. Byl obrovský.„Tak jdem. Musíme poprosit pokoj." zasmál se Daddy a začal mě tahat.
„Počkej a co Jimin a Yoongi?" nebylo by slušné na ně počkat?
„Doženou nás. " mrknul na mě Daddy. Přikývl jsem a vešel do té budovy.
Daddy si na recepci poprosil klíček od pokoje. Dostali jsme číslo 3012.
Výtahem jsme se dostali asi na čtvrté poschodí. Po pár vteřinách jsme našli i pokoj s tím číslem a Daddy ho odemkl.
Byl to moc velký pokoj. Zakryl jsem si pusinku a vydechl. Ten pokoj byl v červeno bílé barvě a byl něco jako obývák spojený s ložnicí. Velký bílý gauč a 2 křesla, skleněný stůl. Velká manželská postel v červeno bílé barvě. Bílé velké skříně. Bylo to všechno moc krásne.
Jedna stěna pokoje byla celá skleněná a byl výhled na krásně modře zbarvené moře. No nádhera.
„Líbí?" objal mě Daddy kolem pasu a políbil na krk.
„Je to nádhera.." vydechl jsem v úžasu. Pořád jsem se z toho chtěl vzpamatovat. Jestli to je reálné.
„Dnes si odpočineme a zítra půjdeme na pláž nebo do města. Kde si vybereš. " políbil mě Daddy na rty a já přikývl.
Jsem z té cesty unavený. Nikdy jsem neletěl letadlem a cesta byla dost vyčerpávající.
Svalil jsem se do krásně měkkoučké postýlky a spokojeně vydechl.
„Řeknu aby nám večeři donesli na pokoj." oznámil Daddy a odebral se pryč.
Prajem dobrú noc. :) ❤️
YOU ARE READING
Inner Child [taekook]
FanfictionJungkook je 16 letý kluk, který chodí na střední školu, má kamarády, ale taky jedno tajemstvý o kterém neví nikdo jiný než jen jeho kamarádi. Má totiž little space.