„Neříkej mi, že jdeš na další tetování.. Počkat budu hádat.. Teď chceš na penis, že jo.. " protočil jsem nad tím očima.. Snaží se být vtipný, ale nejde mu to.
„Na tetování nejdu.. Ale na penis zní zajímavě.. Když to nebolí, tak si klidně dám.. Bolí to??" zeptal jsem se Hoseoka.. Ten se nad tím zamračil a posadil se.
„Nezkoušel jsem, ale můžu to zkusit na tobě a řekneš jestli to bolí.. Rovnou zjistím kdo ho má většího." zašklebil se Hoseok.
„Fuj, ty úchyláku, zasranej.. Najdi si už někoho, sakra.. Nejsi můj typ." udělal jsem znechucenou grimasu.
„A ty si myslíš, že můj jsi?? Ty máš co říkat.. "
„Ne, fakt co tady děláš.." zeptal se mě..
„Přišel jsem navštívit kámoše.. To nemůžu??" posadil jsem se naproti němu.. Nevím co tady furt dělá, když zákazníky žádné nemá.. [sa to rýmuje :D]
„Nikdy mě nechodíš jen tak navštívit..Furt něco chceš.. Vyklop to.. "
Protočil jsem očima..Moc dobře mě už zná..„Přišel jsem si promluvit.. Spokojenej?!" prsknul jsem na něj..
„Jo, lepší.. O čem??" zeptal se mě Hoseok..
„Před 2 dny přibližně jsem potkal kluka.." odmlčel jsem se.. Ale to by nebyl Hoseok kdyby do toho neskočil.
„Byl sexy?? Jak vypadal? Někdo potetovanej??" povzdechl jsem si nad tím, ani domluvit mě nenechá..
„Byl.. Byl spíš roztomilý.. Žádné tetování.. Takový roztomilý králíček.. Oblíká se sice divně, ale mně se to líbí a přitahuje mě to.."
Mám depku už dopredu na zajtrajšok.. Zase začne to ulohové šialenstvo...
Prajem pekný zvyšok nedele.. ><❤️
YOU ARE READING
Inner Child [taekook]
FanfictionJungkook je 16 letý kluk, který chodí na střední školu, má kamarády, ale taky jedno tajemstvý o kterém neví nikdo jiný než jen jeho kamarádi. Má totiž little space.