Jin hyung a Namjoon hyung odešli brzy ráno.. Prý mě nechtěli budit a loučit se. Bylo by to prý horší.. Smutně jsem došel do Jiminova pokoje, ale ten se už zase oblíkal a někam se chystal.„Kam jdeš zase?" zeptal jsem se.
„Yoongi mě vezme na 5 dní zase do Daegu a jo. Za pár minut sem přijde Taehyung. Jin mu prý volal aby se o tebe postaral. A prý se taky máte dohodnout, kde budeme ten měsíc bydlet.. Jestli on tu nebo ty u něj." řekl Jimin.
„Mám s ním bydlet?" zeptal jsem s e překvapeně, ale zároveň i šťastně.
"Mmmm, jo.. Nemáš být v domě sám a tak chtěl Jin někoho dospělého.. Ví, že já doma nebudu skoro nikdy a tak řekl Taehyungovi." poplácal mě Jimin po zádičkách.
„Tak se měj." zasmál se zase byl fuč.
Yoongi ho bere fakt na hocijaké výlety. Jeden deň bez toho nejsou aby jeden seděl u sebe doma a druhý taky. Skoro každý měsíc jdou někam na výlet. Většinou ho bere do Daegu.
Z mého přemýšlení mě vytrhl zvoníci zvonek. Rychle jsem přispěchal ke dveřím a otevřel. Daddy.
„Daddy!!" vypískl jsem a silně ho objal. On se zasmál a objetí mi opětoval. Vešel dovnitř a hned šel do obýváku, kde se posadil.
„Tak měsíc sám.." řekl a usmál se poklepal si na stehna a ja se na ně hned posadil.
„Budu s tebou měsíc sám.. Jen mi dva.. " usmál se a políbil mě na čelo.
„Nechceš být radši u mě? Mám větší dům. Taky mám bazén.. " vykulil jsem očka a zakryl si pusinku. Má bazén.
„Ano!" nadšeně jsem zatleskal.
„Běž si zbalit věci.. Já hned za tebou přijdu.." poplácal mě po zadečku.. Přikývl jsem a běžel do pokoje.
Do kufru jsem naházel nějaké oblečení a zapl ho. Hned se mi kolem pasu obmotaly dvě silné paže a na rameno mi byla vtisklá pusinka.
„Hotový?" zašeptal mi do ouška.
„Jo.. "uculil jsem se. On si mě otočil čelem k sobě a chytil mě za boky. Zadíval se mi na rtíky a následně se na ně přilepil.
Láskyplně mě políbil a stiskl mi boky.. Byl jsem z toho polibku jak zdrogovaný.
„Vezmu ti kufr.." usmál se a objal mě kolem pasu jednou rukou a vyjeli jsme k němu domů.
Neviem či ešte jedna bude.. Teraz idem na stream jednoho youtuber a neviem ako dlho bude trvať.. :))
YOU ARE READING
Inner Child [taekook]
FanfictionJungkook je 16 letý kluk, který chodí na střední školu, má kamarády, ale taky jedno tajemstvý o kterém neví nikdo jiný než jen jeho kamarádi. Má totiž little space.